//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


unt0k kau lhaa bie !
Saturday, April 9, 2011 • Permalink • Add comment {0}
bie, kau ingat x smlam aku ade bagi lagu nii dkat kau ,. kau kate layan lirik die .. HAHA ! aku suke bie kalau kau suke .. lagu nii aku dpat .. aku carik then aku bagi kau .. umm .. sygg kau lhaa bie ! xsygg aku ? tapetape ...

Tak dapat nak ku gambarkan sayang
Betapa kuatnya cintaku ini
Hanya tuhan saja yang tahu niatku yang suci
Ingin terus hidup bahgia denganmu
Dari hari ke hari kurasa
Kasih sayang ku semakin dalam
Tak pernah ku benci padamu
Walaupun hatiku pernah dilukai
Jangan kau pergi meninggalkan aku
Tak sanggupku berpisah denganmu
Bagaimana nanti bila aku rindu
Dimana tempat nakku bermanja
Demi tuhanku sayang padamu
Airmata menjadi saksinya
Bagaimana lagi hendakku buktikan
Kesetiaannya cintaku ini
Apakah lagi yang kau mahu
Tak cukupkah pengorbananku
Semoga kau mengerti perasaanku
Betapa ikhlasnya cintaku
Bila hatiku sudah sayang
Bukan mudah nak ku lupakan
Biarpun pedih dugaan
Relaku hadapi sayang
Cinta lahir dari lubuk hati
Bukan sengaja di paksa – paksa
Sekali bilaku jatuh cinta oh… selamanya
aku ingin bersamamu ( sayang )

**ha ! dga lhaa lagu tuw kat situ .. juz click on the link then dga !** bie .. ingat lagu nii cmpy bile2 aw .. sygg bie .. ! **aww~~ malu lhaa dgan k0wgg nii .. gdikk an luah pasan aku nii .. hey ! suka atii aku lhaa ! blog aku, aku punya suka lhaa nak buad ap ! kan , :D:D xD sury guys ! **
T O O D L E S ! xD


                                               PEACE ! NO WAR ! xD

Labels: