//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


WTF !! aku geram niee !!
Saturday, April 9, 2011 • Permalink • Add comment {0}
W H A T T H E F U C K !!!

AKU GERAM AKU PUNYA SUKA LHAA ! smue sbabb kau lhaa BIE ! knape kau mcm nii ha ! kau nak pt0zz ? nak sgatt kew ? jjur jelaa ! ckapp ! jgan lhaa kau buad AKU mcm nii !!
aku bencii lhaa ! dalhaa ! geramm sgatt ngan kau .. rase nak maki p0wn adew tapii xb0le .. aku sygg kau bie ! na pt0z ckapp .. kau xsuka ckapp .. kau xnakk c0uple ngan aku lagi ckap jgan lhaa crik bnyak alasan ! aku bencii lhaa mcm nii .. stress twu .. kau memg suka tg0k aku mcm ni an .. bukan kau ksah p0wn ! bia kan jelaa kan ? bia aa ! suka atii kau lhaa bie !