//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


relieved :)
Sunday, May 22, 2011 • Permalink • Add comment {0}
lega sgt cuz aku dapat tolong ex aku yg bernama MUHAMMAD ALI BIN ROSLAN . i know dia dalam ksusahan . aku tawu dia perlukan aku. n aku tinggalkan dia waktu dia perlukan aku . Ya Allah besarnya cabaran yg Kau bagi pada dia Ya Allah . dgan keadaan keluarga nya mcm tu . dgan umurnya remaja lagi . remaja yg hidup nyew pnuh inginkan keseronokan ,tapi dia .... hidup dalam kesusahan , kesedihan . tak sggup aku mlihat .

walaupun ramai yg akan marah bila aku cuba nak tolong dia . aku xkesah . aku nak dia balek mlake n datang sekolah . dia kan SPM tahun ni . mnangez aku pujuk dia tadi . aku col dia sampai kedit abez . dan dia maseh sayang kan aku lagi walaupun aku dah saked kan hati dia .dia maseh jugak nak jaga hati aku . tadi bila aku mrayu supaya dia balek , aku mnangez . dia cakap " ika awk jangan mnangez . saya tak suka awk mnangez . tolong lahh . okayokay esok saya cuba balek . saya naek bas k . apa apa sy mcg awk "


then aku ckap janji , die janji . mulamula die taknak , p2 aku dah mnangez mrayu2 aku saja mgumpan dia aku ckap " kata nak smbut bday saya . awk balek laa " okay now . aku nak tgok besok dia balek x . kalau dia balek alhamdulillah . aku cuba tolong dia yg mana aku mmpu . Ya Allah kuat kan laa smangat dia . lindungilah dia dari sgale bahaya . aminamin ..


alie saya harap awak balik esok datang skolah ea . kawankawan awak pon dah risau kan tuwh okay . mekasehh alie dga ckap sy . i really appreciate u :))

Labels: