//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


always i asking myself
Saturday, June 25, 2011 • Permalink • Add comment {0}
now , SORRY kay untuk sume yang sakit hati dengan aku . penat aku jaga perasaan orang . tapi , ada kee orang jaga perasaan aku ? memang betol lah orang cakap . kalau buat jahat , orang benci , kalau buat baik , orang meluat . jadi ape patot aku buat kawan2 ? kawan2 , ada sesape yang rasa macam nii ? or yang sedang mengalami nyee ? or yang pernah mengalami nyee ? kalau pernah tolong aku bagi jawapan . ape patot buat ? jadi baik or jahat ? kayy now . aku pening kayy ,

next question.
ape perlu buat kalau orang selalu buat fitnah pasal kita ? orang selalu nak buruk2 kan kita ? ape perlu buat ehh ? tolong jawab ehh , kenapa orang selalu tak suka tengok kita senang ? ape yang die dengki sangat nyee ? huhh !!!
sungguh jujur aku cakap , aku pening dgan sikap membe2 akuu .

next ,
ape yang kaorang buat kalau BF/GF korang sendiri tak caye kat korangg ?macam yang terjadi kat aku , aku after exam PMR aku pindah my sweethome dekat Petaling Jaya .tapi , die kate , kalau aku pindah putus teroz . alsannye , takut aku nii tak setia . WATDEFUCK . kalau korang lahh kann , dah sayang nak mmpoz gila vavi n segala gala nye lahh kann , sanggop takk break oleh sebab alasan yg tak munasabah jee ? SANGGOP ?? same lahh . AKU TAK SANGGOP . hoii baii , rase nak bunuh diri jelahh kayy kalau break dgan diee . tapi bagi die . die sanggop ptuz dgan aku ... kalau tak ade rase caye kat aku , baek takyah cpl enn ? takpenah lagii lah aku baca artikel yang mgata kann , TAK PERLU PERCAYA PADA PASANGAN ANDA UNTUK KEBAHAGIAAN MASING2 . takpernahh lahh bro . yang selalu aku bace , SALING MEMAHAMI , SALING PERCAYAI . tu adelahh , nii kan . dah takcaye kat aku ,mean kita bukan cpl lah kann ? takpee . aku redha . kalau putoz pon . aku SINGLE but NOT AVAILABLE .

kayy , tolong lahh . kalau kau nak putuz sekali pon . aku terima , sebab kau nakk . walaupun aku taknak . sebab kau dah nak sangat . asyek2 putuz , putuz, putuz !!! takde bnde laenn ? after u go away from my life .. i'll be alone ...aku dah trlampau sakit dgan kauu . ape2 kau anggap aku macam asing . kau pegi somewhere aku taktahu . and dah lame baru nak bagitahu! WATDEFUCK lahh ! orang kate , maki tande nyee sayang . ade betol lahh tuu . ~ ='(
p/s : ISTILLANDALWAYSLOVEYOUU !
ONLYYOUINMYHEART.

Labels: