//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


BIRTHDAY GIRL :'D
Sunday, June 12, 2011 • Permalink • Add comment {0}
hee~ :'D

countdown 3, 2, 1
okayy kemon ..
HAPPY BIRTHDAY TO ME (jeng3)
HAPPY BIRTHDAY TO ME ((jeng3)
HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY
HAPPY BIRTHDAY TO MEEEE :'D
OH THANK YOUUU :*


  
hah ! see ! WHATTHEHELL with my neckk , hah ! kalau u all nak tahu , tulahh mereka mereka panggil GLITTERS . or bahasa melayu nyee KILAT2 . huh , rasa janggal dalam BM . better guna glitters jew kann . kalau kaorang marah aku , DO I CARE ? hmmm .. today is my birthday . selepas tusyen , biasa hari ahad kami balik awal sebab no function ! then , tiba2 nas , ajak aku lalu belakang agrobank . aku ikod jelahh . tibatiba tyra pggel aku . eyka , eyka ! aku pelik gila doe . then aku tgok kat tgan dorang ada glitters . so , aku tak sempat nak lari lahh . PAPP ! dah kena kat pipi , badan aku , kepala aku . macam mandi tawu takk ! huhh ! sampai masuk dalam baju . WATERPARK -.-'' hee~ :'D



see , nii aku . kalau kauorang nampak , muka aku penuh glitters berwarna GOLD .. my palm pulak going to purplish colour cuz kena glitters yang berwarna purple . HAHAHAH . gila ekk dorang nihh . ape kena lahh sengett ! hee~ :'D even i didn't get any present , ni pon dah okayy . walaupon hari 12june tetap bukan hari yang gembirabagi aku , tapi takpee . aku redha .. :')




tuu sape tuu . hee~ aku n TYRAH ! . hee~ :'D tengok lahh , nampak takk ? purple kann tapak tangan kamii . muka saya muka saya , lihat lihat ! nampak ? tak nampak sudahh lahh ! hee~ 
sampai sini jelahh . nak cakap , even hari nii banyak perkara yang menyakitkan berlaku , aku tetap sayang kauu . :* jangan ingat takk .. byee :'D

Labels: