//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


==' :)
Thursday, June 2, 2011 • Permalink • Add comment {0}
actually today perasaan bcmpur , sayang die but saked hati dgan ape yg trjadi . mybe die tak faham aku knape aku saked sgt ati .. bia laa , kalau aku dah okay , baru aku mcg die . um tak kira laa yg layan betine tuwh aben kew or whatever ~~ -___- i don't care . yg die tuwh PANDAI sgt bagi fb die kat aben tuw apahal . tak perasan ??? --' middle finger laa aku bagii .. ! sorry to say laa honey . laen kali btindak bijak cked .. tah tah kau pon layan btine tuwh kan bie ? WHATEVER T____T terserahh !

sbnarnye nak ckap hari nii bukan sbb tuwh . tapi dah tcakap pulakk pasal hal 1 JUN tuwh kan .. so , takde mood nak posting perkare yg sbnar nyew ari nii . kalau u girls rase ape yg aku rase , u all akan rasa mcm nak mati jaa . cume aku pk family jaa .. :'(

klaa byee ~ :'(

perasaan dibaluti kesedihan dan kekecewaan hanya kerana orang yg tersayang ... :'(

Labels: