//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


OH 5 JUNE ! -.-'
Sunday, June 5, 2011 • Permalink • Add comment {0}
aku teringin nak maki ni , kauorang sanggop tak dengar ? aku cakap sanggop tak ? apahal laa bangsat sangat kau jadi ****** .. bila aku nak c*** kau tak nak . tapi kau buat aku macam nii . OH OKAY ..
kau nii memang tak pernah kan nak faham aku .. kenapa laa kau nii jadi cam nii .. kejap okay , kejap tak .. kenapa ? kau ada betina laen keh , yg menyebabkan kau kadang kadang dengan aku okay , sebab kau dengan dia okay , and bila kau dengan aku kau buat perangai **** kau tuhh , sebab kau dengan dia gadoh .. ehh ? kalau ada kau boleh cakap , stop make me hurt !

aku rasa senang tadi okay , lepas tu , aku wish bevday dengan kredit 3 sen niii .. dalaa aku wish tu ade laa panjang jugak , n kau reply ape ? 2 patah perkataan jew !! DAMN -.- "k mekasehh" .. kay tu aku okay lagi laa .
nii .. aku mcg lagi aku wish gudnight pulak , kau reply K jew ?? OH FUCKER LAHHH !!

eeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SIAL NYAA HIDOP AKU !!! kau buat aku lagi rasa tak berguna , kata kata semangat yang kau pernah cakap kat aku jangan ulang benda bodoh lagi hanya sekali . maksud nyaa boleh laa kan ? OH OKAY . mekasehhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!! kalau macam tu sekarang okay ? kalau aku mampoz nanti kau jangan heboh pulak , sebalik nyaa kau gelakk then kau cakap "AKU PUAS HATI DENGAN PEMERGIAN KAU EYKA" boleh ?? OH BOLEH ? mekasehhhh ...

kat FB lagii kau buad hal .. "OUD aa , on sampai pagi " then he say , "memang pon"
ya Allah , ada perasaan ke takde nii dekat aku ? kau tipu aku yew ?? OH OKAY ! terima kasihhh !!!
satu kau tak call ? okay aku okay .. then , kau dah laa tak call , kau banyak buat aku saket , kau tak rasa bersalah kew ? takk ?? mean kau memang takde perasaan kat aku lahh kan ? kalau macam tu , putuskan aku . biar aku single . BUT NOT AVAILABLE .mulai aku single laa aku taknak couple lagi . aku serikk .. kau last . sebab kau jelahh aku sayangg mlampau tawu? 4 BULAN .. semalam kite gnap kan ? 4 june .. so , 4 BULAN aku saba dengan kau . kau pulak tak faham aku lagii ?? memang laa kau .. whatever -.-'

BYE BITCH & IRRESPONSIBLE + NOT TRUSTED BOY .

p/s : mood aku tengah bengang . jangan disebabkan ini , lagi ramai lelaki tacingg dengan aku . orang yang tak bersalah pulak tuwh aku buat diaorang saked hati . semua sebb kau .. aku saket pon . ada kau kesah ? -.-

aku pernah nak buat macam nii , tapi aku takut dia tak carik aku balek . aku akan buat satu hari nanti ! :')




memang FUCKER lahh kalau jantan macam nii kan .. :'(
byee :*





Labels: