//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


there's lot story .... :'D
Saturday, June 11, 2011 • Permalink • Add comment {0}

hihihi . using CAMEROID . semad kan effect die ? banyak lagii i buatt . hee~ sajee . then , nak storyy . aboutttt .. u gonna believe this man ! TOMORROW MY BIRTHDAY :D yesss . 12 JUNE . 

nii nak ctew . hari nii 11 june . suppose today birthday my lilsweetdarl . hee~ my frend lahh . my hunney bunny dah lepas . 5JUNE okayy die ! tak sempat nak posting . today i nak crite smua nyaa ! hope korang tak penat lahh bace kan kan .hah ! back to the story , today my friend's birthday . NUR FARAHIN ABU HANIFAH . nak tengok die ? wait eh waitt .. :')


nii hah fara ngekngok . hee~ sorry gemok :'D HAPPY BIRTHDAY DARLING ! 

actually , aku wish die 9 pagi tadi . patot malam tadi . tapi lepas incall dgan sayang saya , dia sruh saya makan ubat . teroz saya ttido . so , no times darling . i'm sorry late .hmmm . lagi2 .......

ni cerita 5JUNE . my sayangs birthday ! 



tadaaa ~ :'D saya lebih suka letak gambar daripada posting macam orang gila bagai nak rak , banyak2 panjang2 . tapi NOTHING ! membosankan okayy .at first , aku sdehh . even waktu bvday die pon taknak incall . then dalam pukol 8 , tiba2 die call . waktu tu aku tgah makan okayy . :'D then aku tutup , cuz what ? cuz i think dia hanya buat misscall saje . then aku textaku cakap "bby tgah makan nii , jpp lagi text kayy"
then he replied , "cepat sikedd, b nak call" adess , tersedak aku .. jap jap . minumm .. 

malam , sedang call . sudah tentu lahh tepat pukul 12 free call habis kan , cuz already going to 6JUNE . then dia sggop habiskan kredit dia . yg ada RM6 tuwh . aww~ terharu b .. ILOVEYOU :*
hmmm . then , aku bosan . aku share RM2 jaa tok dea . kbetulan aku ada RM3 kodd . -.-''
besok nyee , aku pegi kedai belakang , aku topup n share dia lagi , RM4 kodd . hee~ SAYASAYANGAWAK kayyy , ! :*

then , 8JUNE ! wednesday okayy ! awww~~ tak sabarr nak cerita nii . jap jap . RELAX KAYY . :')
i hangout dengan dia buat pertama kali taww !! hee~ :'P aku tawu aku lambat . well , i'd like to tell u this , jangan terlampau bongkak dengan apa yang anda bahagia sekarang . hee~ macam aku takpe . sebab aku baru rasa kebahagiaan sebenar ..:'D
waitt , imbas kembali he's wear a black cap , yellow shirt , n his green g-shock, new shoes he get from his mom .. hee~ :D:D
i wear a black shirt ,my red sandal ,and a sling small white bag . :'D
we watched in cinema , KUNGFU PANDA 2 3D . he's so funny . never forget that moment . :'D
IMISSYOUBABE :*
dia tunaikan segala yang aku nak daripada dia selama nii , incall , jumpa . n u've never thought this , aku hangoud dengan die di SUNWAY PYRAMID kayy . hee~ :')
next ! errr , what else ? hmm . now , maybe i tak pakai fb :'( sadd .. shaff tuka pass i . but takpee . fb dia adee . hee ~ tapi i'll miss my fb . there's lot friends there . almost 2k okayy !ada sdara , kawan lama . OHMYGIMME ! sayangg nyaa ! :'( it's okayy hunney . :')

i hope besok kau turun b . tapi tak mungkin lahh kan . sebab kau balik dari PJ besok . hmmm , IMISSYOU B :*  

Labels: