//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


28 julai 2011 .
Sunday, July 31, 2011 • Permalink • Add comment {0}
rugi gila babi sape yang tak pegi tuu doe , pegi mane ? pegi nii hah , HARI KOKURIKULUM di SEKOLAH MENENGAH DATO HAJI TALIB KARIM . aku malsa nak cite panjang2 . aku nak masok gamba jee . yang aku tak puas hati nyee ,ada orang tuu kata nak teman aku tauu ! ggrrr -.- eyka lupakan. die dah ada kawan baru . so forget it :D kayy , satu lagii aku tak puas hatii , aku jaga tayangan tuu tak henti2 . then aku gtawu ustazah , naseb ustazah faham n bagi kitorang enjoy ! (AJK laen tak tanggung jawab !) so nii ade bbrapa gmba yg mnunjukkan aku enjoy walaupon ade certain2 yang aku panas hati sampai aku menangis . LOL -.-

puas saya mnunggu sape lahh nak bg saya DOMO :)

hehe . MAKAN !

chocolate LOVE :*

kawan2 saya -.-

my bestie

hehe . GILA xD

promoter sengal xD

OMG ! tgan aku paleng cerah xP

my two besties . ILYSM :*

eyka n ayoe :*

:*

hehe ~ cocktail :D

Nasrul Anwar .pggel Ayoi/Ayoe . :*

karaoke di makmal bio :D

Muhd Talhah :*

Muhd Fais

candid . selepas aku blah dari karaoke sebb mnanges Talhah berlawak ,:D

my only one foster sister . Kak Norinni . :*

sunshine **

ayoe , fais n saya ! eyka

saya punya chicken chop !

berlakon :D

berlakon jugakk . Talhah pegang funfries :D

   
OMG , sharing is caring :D
seleps balek sekolah , kami enjoy KFC ! sangat seronok bersama tersayang . tak lupa jugak awak sayang !
byee ~

Labels: