//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


B E R S I H ?
Tuesday, July 12, 2011 • Permalink • Add comment {0}
heyy peeps . sebenarnyee aku taktahu betol kee takk . aku just nak share . tadi aku online fb . opss , not mine but shaffiq punya . aku nampak lahh status seorang hamba Allah nii . so aku taktahu lahh betol kee takk . aku just nak share . andd kalau korang nak reply komen or what , just komen here or leave ur mcg in my shoutbox kayy . kayy . status nyee berbunyi beginii . 

nama:AMBIGA [perempuan india beragama hindu yang anti islam]mengetuai anjurkan perhimpunan BERSIH semata-mata untuk menhancur pentakbiran melayu/islam.cuba teliti apa maksud yang terkandung dalam bersih.???

B-berhimpunlah
 
E-engkau
 
R-ramai-ramai 
S-sampai
 
I-islam
 
H-hancur
 
then aku kesian tgok diee . org komen status die semua nak maki die .. hmm , takbaek tauu . die cume nak mnyampaikan . kalau tak betol . tegur lahh baek2 . nii takk . ape lahh . Melayu melayu ... -.-' kalau korang tak caye . kauorang bace lahh komen2 diorang niii .
  • Cha'El Lanz org mlayu x bodoh.ko yg bodoh
  • Mizzs ZieZy k0o la bdoh.....mmg btoiii pn spe yg wat bersih p jdah ni mmg bdo taw x...psal bnd ni la mnyusahkan sme owg.......
  • Cha'El Lanz ckap org bodoh..mcm pandai sgat..ko ni org ape,kapiak padang pasir ker
     
  • Mizzs ZieZy ehh chop2.... ko spe nk ckp ak kapiak pdg psir nieh???????? ad ak ssh mak bpak ko ke law ak kapiak nieh??????????? x d an.....xd so ley bla la...
     
  • Cha'El Lanz aku x ckap ko kapiak.tpi ko ckap org bodoh.mcm 2 ke caranya.aku rasa ko lbih kurang dieorg..sblom nak ckap bhasa 2 alok2 ckit.bhasa menunjukkan bangsa.lalalalalala
  • Mizzs ZieZy law ak ckp dpe bdoh pn yg ko trase lbey npe/????????????? ko bdo gax ke??????? maaf la mlt ak lgsi sket...so spe yg bwat ak pnaz mmg kne la blek.....ko ksah pe law ak nk ckp lek lok ke x ke bkn mlot ko....
  • Cha'El Lanz lalalalalalalallalalalala bodoh.
  • Mizzs ZieZy ad ak kesah....if ak bodoh un ak x kco org...nOT likE u A*****
  • Cha'El Lanz nak trasa nape,ikot aku lah nak taip apa.tgan aku.lalalalalalala
  • Syadeed Nizar statment anda 100% salah !! yang mnyusah kan org ramai adelah POLIS !!!
  • Muhammad Akmal jgn mudah terpedaye dgn bende ny sume..
  • Mizzs ZieZy hah yg adkn bnd jdah 2 slah r....sbb bnd 2 la sometinx yg jdi kngn lam hdop ak msnah....
  • Muhammad Akmal ape yg kenangan nye zaty???
  • Jufry Razlan hidop bersih......yes2
  • Mizzs ZieZy Muhammad Akmal kngnnyer ad la...ne leh bg taw kat sni....PERSONAL LIFE.....
    Jufry Razlan lnx kmoooo le....
  • Muhammad Akmal cmtu chat le..huhuhu..
  • Mizzs ZieZy ha ang nta chat dlu..
  • Muhammad Salleh TTUP AURAT DLU BRU CKAP N BWAT PNILAIAN,KLU DA X DE AKAI MMG BNGONG BGAK CM KO...!!!!...KO SNDIRI YG HNCURKN IMEJ ORG ISLAM!!!
  • Muhammad Akmal udah le tu....

    see ! pasal nii pon boleh gado . korang kena pk , tu sume dugaan , tengok . baru kes bersih , kaum sndiri hooo . MELAYU bebb . dah gadoh , dah pecah belahh . ape lahh . hmm , dahlahh . taknak bnyak cakap . nanti korang maki aku pulakk . 
    p/s : terkasar or tersilap bahase harap dimaafkann . :)

Labels: