//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


hari RAJEN :'D
Saturday, July 9, 2011 • Permalink • Add comment {0}
hari nii , aku merajinkan diri aku , bukak google , bukak youtube n blogwalking . sambil aku blogwalking , aku bukak adek agkat aku punya blog . sangat tak disangka2 lahh kann , die cite pasal aku hooo dalam post die , whohooo ~ tak penah doe org wt post abt aku . hee~ ape ? korang nak tengok ? nah . tekan blog adek Balqis  aku nii . hahah . dah bace dahh ? sweet enn die ? love her face kayy , sgt comel . :'D sweet enn , aipp ! jgn memandai nak ngorat ! jumpa aku dulu kayy ! **poyo kayy --' In fact , kitorang ade similarity ennn adek ? hee~ ape lahh . kita due jee tahu kann kann ? HOHOH :'D
my adeq Balqis . :'*


lepas aku bukak blog adek balqis , aku blogwalking lagii .then aku banyak jumpe lahh kan abt HIMPUNAN BERSIH tuu kann , puas aku pk ape binatang tuhh . **nipuu jee binatang --' then , aku tanye lahh sorang kawan baek akuu nii . korang ofcoz lahh kenal . Ahmad Saufi , yang aku sering gelar kan diri nyee Opie .hee~ comel enn name diee ? hihiii :'D so , aku dah tahu semua nyaa dari die . OHHHH , it's all abt politic lahh nyahh ! adess , ape lahh bangang2 jee . same as PAK PANDIR jee mereka . yg adekan tuu PAK PANDIR , yang mengikut tuhh ANAK2 PANDIR . 2x5 kayy . **org BERSIH , nii bukan pujian , harap maklum :'P kayy . aku bace surat khabar tadii , ade sekatan jalan enn , mak kauu ! CROWDED GILA kayy dekat KL ! Fuhh , naseb abg ayie tak keje tgah2 town tuu . nahh amek gamba nii , korang tengok . video nii . korang usha sndiri .

 
student2 yg join BERSIH tu buang universiti jer,tak reti nak bersyukur.. kalau kerajaan tak bagi blaja mane nak blaja. yg keje jabatan kerajaan tu buang keje jer.. korg ingat ckit, kalau takde UMNO, tak merdeka, sesilap makan pasir.... jd lembu british ! Bodoh2 jelahh . panas pulakk hati aku bila dah tahu ape "aktiviti si Bersih" nii . yg join nyee , MELAYU jugakk ! eeeeeeeee !!!!!!!!!!! PANDIR betol lahh !cmpak jee Nik Aziz ke laot macam Osama Laden ~~ **emo eh org bodoh jelahh pegi assembly nii ! sanggop gadaikan negara kat org laen , org tengok . MEMALUKAN ! yang jual ------->>> Pemimpin Jugak !

 
nii Aman . baju merah pulakk . Bersih baju kuning . Haishhh ~ macam2 lahh !
what are the real motive ?




belambak jugak org kann , dah mcm ade pisang goreng . gerai pisang goreng panas pon takde ramai cmni org dtg . **ape merepek ? shutup !

kayy , nak cite pasal lagu yang opie created khas untuk birthday aku . but yang nyanyi bukan die , but herez kawan die . and aku taktahu ape masalah die taknak nyanyi ? HAHAH ! nahh . die yang upload dalam youtube . bukan aku , korang jgan pndai2 nak buat ftnah kayy ! dengalahh . terharu jugakk aku dga . bytheway , thanks Opie ! :*

kayy tajok die WARNA CINTA . best jugak lahh voice die . korang nak dga voice Opie ? ade lahh satu laguu nii . tapi die nyanyi dgan Herez . 

kayy , yang baju hitam tu lahh anak Sahabuddin . **sorry kalau ejaan salah :'D
act , aku tak pasti lagu ni die created untuk sape or saje2 . but die kate untuk aku ? cehh , dah cukup2 . aku taknak lahh mengmbangkan badan aku. die saje jee agaknyee mengenakan aku . but the title is BELLA . sempena name beg skolah pmberian ayh nyee kpade die . LABELLA . --'**kata die lahh . kate kauu ? ade aku kesah ? :'P

nii hah diee . Saufi a.k.a Opie :')

kayy , aku blogwalking lagii , then aku jumpa satu blog nii , die cite pasal cite hantuu . Bodoh betol ! menaikkan bulu roma aku jee ! nahh tengok dekat blog c HANTU  nii . hampehh betol lahh kann ~~
k lahh . aku rase macam banyak lahh pulak . Hari Rajen lahh kate kann .
k boiii :'*

Labels: