//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


kenangan ~
Saturday, July 2, 2011 • Permalink • Add comment {0}
hari inii , masuk nii , kali ke-4 aku date dgan shaffiq . but kali nii , kali ke-4 . paleng menyakitkan bagi aku dan die , (cewahh ayat !) dah dah . no time for kidding . act , die tu emotional sangat . aku cakap orang . aku pon samee . takk , act , aku just ....... alahh ! sape kenal aku , tahu lahh kan jeles aku macam mane .. even that gurl ex die skali ponn . faham2 lahh . entah lahh . aku rase macammm , ter------- ter apee ahh nak cakap. aku sendiri taktahu lahh ape nak cakap , tercabar adee , semua ade lahh . pasal nametag tuu , ingat aku kehh yang jahit ? LOL bukan lahh ! takk , nametag tuu memang aku letak dalam purse . but tempat2 kertas tuu , mane lahh aku usik sangat ! so , niat aku nak buang pon dah lupee . maksod nyee die tggu shaffiq tgok lahh tu kann . BONGOK sehh eyka niiii !!! husshhh , then .. aku call nakib . nakib straight datang . naseb jee die tak belasahh sayang aku . kalau die blasah , aku blasah die balekk . 

cmnii , result nyee , aku dah nak putus walau pon aku taknakk .then , naseb baek shaff pon taknakk , kalau nakk aku dah taktahuu nak buat apee . aku REDHA jelahh kann . dah lahh . malas doe nak type panjang berjela jela nii ! just want to share with u , my sweet moments . :')

capture by Mr. Nasrullah . xD

capture by Mrs Maztirah . (very sweet moment! :D)

ilaveeyouu honeyy gemok ! . :*

hee~ sengal doe ! comel ! xD

kayy, berehat sbentar bersama 100 PLUS xD

waitt . P/S : just ignore my new hair . haha xD orang kate AMOII or CINA . bangang tak bangang ? bukan bangang dah ! BENGONG doe !! xD
hahaha ~ k toodles .
byee gemok . ilaveeyouu . muahhh ~ :*

Labels: