//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


OMG ! o.O
Sunday, July 10, 2011 • Permalink • Add comment {0}
paham ? GOOD !




OHMYGOD !
without expected , sekejap jee masa berlaalu ..isnin nii dah pon PRA-PMR kayy ! n next month TRIAL-PMR . n 2months from now , a REAL PMR !
Gimme ~~ menakotkan gila lahh beb ! korang tak takot kehh , aku nii . bila nak berubah , asyek ber-blogging jee . dah sebati dengan darah daging aku dah kodd . how lahh ? hurhh~ menggerunkan . terpaksa mengadap buku pd Hari Raya ! :'( takpe2 . aku berjuang , aku berusaha untuk kehidupan aku sendiri .





yeahhh !!


Berusaha Pasti Jaya ! <<--------- trademark Talib doe !  LaLaLa ~~

jadi , kepala hotak aku akan biol sekejap pd tahon nii -.-''
 
 
so , untuk mengelakkan tu sume , kena lahh STADI SEMAD :'D
 

Labels: