//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Maksud tersirat :D
Monday, September 12, 2011 • Permalink • Add comment {0}
Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke , budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom la makan . Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini , yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I .best nyee lou u belanje

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la .
Makna tersembunyi: Tolong la picitkan kepala niy .

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja .
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke ?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik , memahami n bla bla bla ...
Makna tersembunyi: Hish ... I rasa macam minat sesangat kat you la ... Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh , kalau berani sangat , sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi ! Aku kena berkorban .Habih , hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I , bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah ? Adil ke tak adil , aku tak kira ! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

Kalau perempuan kata:
Ini motor abang ker ?
Makna tersembunyi: - kereta abang kene tarik ke...?
- MOTOR KAPCAI BURUK ADA HATI NAK BAWAK AKU. KALAU SUPERBIKE KE OK LAH .                                                                                          - "ko gile nak suruh aku naik moto ni???!" 



apee ? Nooo aku bukan cmniiii . aku lain sikitt . aku tak kisah actually , asalkan jujur , ikhlas , setia , caring n believe in mee :)