//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Sukahati punya Post :D
Wednesday, September 21, 2011 • Permalink • Add comment {0}
assalamualaikum :) hyee guys , long time no see ehhh ? *padahal baru bape hari jee aku tak update*
Hahahah :D okayy sorry dah lame tak update , bukan atas sebab kematian , keguguran , pengebumian dan sebagainyee *k dah merepek* . Tapi disebabkan "latihan berperang kali kedua" jee . Alahhh , percubaan PMR kali kedua k . tu pon susah nak faham ! :P Okayy segala kepayahan dan kesusahan yang aku takut dah pun berlalu , cuma esok paper Agama sahajee . Alahh agama kalau kau fail , kau tak payah ade agama lahh wehhhh :p

hari nii , banyak cerita lah wehh nak kongsi dgan korang yang setia membaca entry aku yang tak berapa best mcm entry korang tuuu . Yelahhh , romantik lah , whatever lahh . Bagai2 XDD k pada yang terasa harap maaf k . sekadar gurauan tiada kena mengenga dgan yang dah mati ataupon yang masih hidup XDDD Muahahahaha :D

First , cerita pasal raya hari tu lahh . I forgot nak letak gamba my superb family niii . Hahaha , sesungguhnya tahun ini sangat seronok beraya sebab my secong brother yang TUDM tuuu ade k . Okayyy bro i miss you so muchhh !  ♥


sebenarnya korang pon tahu lahh kann yang raya pertama tahun niii Nur Syuhada *adik aku yang tak berapa rupa* tak raya dgan kitorang . Then raya ketiga baru kami ambil die bawak ke PJ . sebab raya kedua kami tidur kat rumah pakcik ni lahhh *Paya Datuk* . k , pada raya pertama , kami ke rumah Kak Aisyah *my kakak ipar* , untuk makan n sesi maaf bermaafan . then kami buat sesi fotografi . *cewahh ayat tak boleh blah:D* okayy yang ni hasil nyee ---------->


#manje ekkk akuu ?with pipik *my second brother* weeee!

# kesengalan aku n ayob *my third brother* :)

# okayy this part is serious k :)

okayyy , amacam ? Cun kannn ? Hahahahah wekksss . jangan muntah , aku sepak kau kanggg ! :DDD

okayy selepas kehadiran adik , kami buat sesi fotografi sekali lagi dgan ade adik n kak aisyah . ni hasil nyeee ------>

# see kaki aku tuuu . Hahahah :D ikut ayob lahh niii kaki tuu ! siottt -,-'


# tengok gaya comel aku n ayob :) Hahahahah :D kami bajet :p

#okayy from left side , aku , kak aisyah n adik :)

okayy itu die kami dgan gaya paling sempoiii . :) waktu nii dah nak balik Melaka dahhh :'(
memang dalam kegembiraan ada kesedihan lah ennn . Tipu lah kalau aku cakap tak sedih berpisah dengan adik beradik sendiri . Bodoh lahh tuuuu :@

okayy biar kan cerita raya tu berlalu dgan keseronokan , kegembiraan dan sebagainyaa :D

sekarang bermula cerita aku dgan Mr. I :) Mr. I sebenarnyee aku tujukan Mr. Ihsan :) kan capital I tuuu . buta ? :p

Okayyy sebenarnya kami ada perselisihan faham antara dua jenis . :D *ehh betol lah kann!*
actually , aku sendiri tak tahu apa status kami . apa perasaan akuu .
yang pasti aku tak boleh tgok die sedih lahh . 

aku lagi pelik dgan perangai akuu , aku dah kata taknak bazir air mata tapi hakikat nyee :) hanya Tuhan jee yang tahu perasaan akuu :) sesungguhnya aku masih lagi mampu tersenyum n tergelak untuk orang sekeliling aku :))

now , die dah mcm adik akuu . *ceh padahal die 18-,-* bukan sebab apee , sebab aku yang 15 nii bagi semangat n nasihat dekat budak umur 18 . Tapi tu aku tak kisah , yang penting aku taknak die tension n sedih . Die terlampau enjoy dgan kehidupan . Die belum rasa perit nya kehidupan ni sebenarnya :)

#maaf saya mencuri gambar awak :)

seperti gambar rajah diatas ...... *ehhh2 , salah!* there he is my Mr. I ♥  aku memilih teman bukan pada rupa , tapi pada hati , perangai k :)

Hah , baru cerita pasal die , die bagi aku number topup ! Ya Allah malu nyeee akuuuu ! Masuk nii dua kali dahhh ! aku dah cakap tak nakkk ! Degil nak mampos lahh die niii ! ade jugak kang masuk newspaper budak 15 tahun bunuh budak 18 tahun ni kanggggg . -,-

kbaiii , terbantut dah nak habes kan entry nii . Lain kali k , baiiii guyss :))










Labels: