//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Thanks Abang ♥ :D
Sunday, September 11, 2011 • Permalink • Add comment {0}
# okayy . sekadar gambar hiasan . takde kena mengena dgan yg hidup ataupon yg dah mati  :P
Assalamualaikum dan selamat sejahtera . ehem2 . saye Tzulaikha Binti Zakaria ingin menceritakan tentang kisah hati saya yang telah mula ........................... **okay ni dah start merepek . kau abaikannn ! XD

hey stalkers , minggu lepas , aku berkenalan dengan sorang mamat nii . First just a normal chatting . then he starts to ask my phone number . in my mind , i'm just thinking like this "SUCH A WEIRD !"  yelahh kannn . tiba2 aku boleh layan mamat tuu . Selama ni ape kau pk ? ada aku layan mamat2 yg tak knal dalam FB tuuu ? NO MANNNN ! kau silap gila doeehhh !

okayy , first day kitorang takde lahh mcg sgat kannn . then second day kitaorang layan calling2 . but tak lame ahh . die MAXIS and aku CELCOM . ape kau gila keeeee ? Bak duet ahhhh nak topup banyakk2 . !!
then third day , aku dah mula nak kenal die sgat2 . Dia baik lah bagi akuu . and die cutee :) Awwww ♥

die pon caring kann akuu . Sangat kee ? Eh taklahhh ! Ape kau ingat aku awek diee kee hahhhh ! No Lahhh ! >.<

He start to ask me for have a meet :) a DATE ? Ohh i guess ..................... NO . just a normal meeting XPP
Aku lahh , dgan Maz and Nas <-------sweet couple lahh sangatttt . >,<  **Ohhh DAMNN . jealous aku doehhh ! Nak jugakkkk ! hukkhukkk . <---- mak aii gedik pulakkk :P #okayykaudahstartmerepek !

And u guyss ! Awww :P nak tahuuu ? Abang lagi tinggi dari aku kottttttttt ! DAMNN ! tapi tak nampak sangat lahh kependekkan aku niiii . Nampak IDEAL lahh jugak aku n diee . ♥

Kami tadi pergi raya . Aku taktahu pon . Yang pasti aku kenal dorang tu budak Talib jelahh . Just yang open house tuu aku kenal . Mastura , member Norinni :D

Kesian abangg . die ingat baru nak bergambar kott dgan akuu . tapi battery camera die boleh outt . Alololo :D laen kali ehhhhh ? ♥

Waitt ! dont tell me that i like himmm ? OH NOOOO ! never happen . ! sesunyi mana pon akuuu , mungkin takkk . :)

Okayy , walaupun tak dapat bergambar dgan camera pro die tuuu XP , tapi aku kan bawak camera kemana sajeee . ♥ so dapat lahh sikitttt ♥
# aku paling suka gambar ni lahh . comel ♥

# gambar ni sweet ennnnn ♥ 

# suka yg nii jugak ♥

his name Muhd Ihsan Amiruddin , 18 years , UiTM Lendu , Taman Kelemak , Photography :)
i'm Tzulaikha Binti Zakaria , 15 years , SMK Dato Haji Talib Karim , PMR candidates :)
dislikes PINK , like WHITE , BLACK , RED , GREEN :)
loves CHILDISH things :)









Labels: