//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


=,=
Monday, October 3, 2011 • Permalink • Add comment {2}
Assalamualaikum semua :)

tak yah banyak cakap , just straight to the point . Actually aku n Mr. I tak mcm dulu . aku taktahu lah kenapa , ap salah aku , bila aku tanye takde papee . tu jelahh jawapan bodoh yang aku terima ! aku dah lah cepat hangin ! then aku bukak fb die , mcm2 status sial die taruk ! ape kes niii , pasal aku kee sape ? Jantan perangai jgan lah mcm **** !

kalau korang pon boleh terasa kann , eh baii . kalau dah rase mnyirap dgan aku straight lahh dohh ! jgan mcm ape kau letak status kat fb !~ memang JANTAN TAK GUNA LAHH SEMUA NYAAA !

dah tak payah carik jantan lagiiii , memang semua samee ! I'VE THOUGHT THATTTT !

dah sekarang aku fedup , takyah nak tunjuk baik dahhh . Cukop lahh . esok aku exam =,= terima kasih banyak2 Mr. Ihsan Amiruddin ~ walaupun status tuu kau cakap orang lain , or memang sebenar2 nyee aku . jujur aku cakap , aku memang terasa sebab aku perempuan . jujur aku cakap , kau orang yang last lah aku jumpa . aku malas nak cakap banyak , BOYS NO DIFFERENT , ALL THE SAME !

okayy , yang tu abaikan , sebab pikir kan die memang dah dua malam aku tak dapat belajar . so sekarang , aku dah okayy . yelahh , kan aku KUAT kannn . kita sebagai perempuan jgan lemah sgatttt . Lembik betol lah cmtuuuu =.= *annoying

guys , aku mintak maaf k sekiranya slah cakap kee , terkasar bahase kee , tersepak , tertampar , tertendang , tertolak , terngumpat , terngutuk , or whatever . aku mintak maaf banyak2 dari hujung rambutt , sampai kee buku lali *hujung kaki taknakkk !

guys , doakan aku k untuk perperangan aku besok , THE REAL PMR okayyyy !
thanks .

actually , aku tukar lagu blog nii kepada lagu yang tacing right ?
mengenai aku , aku tiba2 suka lagu niii . Kalau aku dah okayy keadaan akuu , aku akan tukar lagu happ balikkk . segala lagu yang aku pakai dalam blog niii , semua tentang akuu .

okayy guyss , GOOD LUCK TO ALL CANDIDATES OF PMR ! :DD
byee , assalamualaikum :)

Labels: