//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Dalam sehari, macam2 jadi=,=
Thursday, October 27, 2011 • Permalink • Add comment {0}
assalamualaikum semua. sihat? Okay, ni aku nak cerita sikit. tapi sebelum cerita, aku nak tanye. korang ade kawan? mestilah ade kann. Tipu sangat kalau takdee. -.- kau tipu aku siap kauu! so, korang sayang tak kat kawan korang? Mesti ye kann. same lah dengan aku. sape tak sayang kawan tu, kau boleh berambus dari sini. sebab kau tak sayang aku-.- so aku nak cerita pasal aku n kawan2 aku jee. takde kaitan dengan yang hidup ataupun yang dah mati.

k , berkaitan dengan tajuk entry aku kali nii. DALAM SEHARI, MACAM2 JADI=,= perhh! mcm dialog cerita Sekali Lagi kannn? ngee~ dalam masa sehari bang, saya hilang semuanya! Okayy tamat lah segala skrip filem yeeeee -.- 


hmmm, aku rase pon korang mesti tahu kan ape maksod aku. ape??taktahuuu! 
maksud aku, dalam mase sehari tuu, macam2 boleh jadi. Kalau kita gembira, tak lengkap lah kalau takde sedih2 bagai kann. Kalau kita sedih pulakk, tak logik jugak kalau kita takde ketawa, senyum, gelak dan semaksud dengan nye kann. Dah lumrah hidup kott . 

so straight to the point jelah. Haritu, aku, Ihsan, Maz, Nas keluar pegi jenjalan kat Melaka. Hari Selasa lah kann. Alahhh, semalam punya semalam lah. 25 Oktober 2011 --

nak tahu kitorang g mane? ahh busybody jee! mula2 kitorang pegi Mahkota Parade. Okay, tujuan kesitu sebab Nas ajak main bowling. First2 aku dah gigil dah sebab aku tak reti main bowling -.- kau jangan gelak! tapi, dia dah bayar so terpaksa lah aku hayun jugak bola bowling tersebut. Nas pulak pegi letak nama aku awal2 , tak ke siot tuuuuuuuuuu -.-

k, first Nas baling kan sebab aku takot. Bukan ape, aku risau aku bunuh orang dengan menghayunkan bola tu terlalu kuat or aku terpecah kan lantai die tu jee! -.- okay dah terlampau panjang dah huraian. Nas ade buat aku punya strike tapi sekali jee. Yang lain2 aku yang baling bola tuu. Diorang kate macam nak pecah lantai tu aku buat. K tu aku memang dah jangka. Yang pelik nye aku pegi tutup telinga, sampai diorang kate TU BUKAN MERCUN! Okay aku dah malu kat situu. Tapi yang aku bangga nye, aku ade buat SPARE ! *winkwink :p walaupon tak strike tapi tu kira okay lah untuk budak baru belajar cm aku ni kann. 

Okay then kitorang pegi karaoke. Macam2 lagu and macam2 aksi ada dari mereka. Aku tak k :D Kami pergi amik yang bilik besar, hamek kau RM20 kena! Tapi it's okay, enjoy tak selalu. :')

seterusnya kami pergi tengok movie dekat Dataran Pahlawan, cerita kat atas nilahh, THE CAT:TWO EYES THAT SEE DEATH. Meh aku habaq korang, cerita die besttt gila! TAK SERAM LANGSUNG auta je tuu sampai aku menjerit2 lahh wehhh! sampai aku menangis tengok cerita tuu. Sampai hotdog roll yang Ihsan beli hampir tak serupa macam hotdog roll dah gara2 aku . Biasalah, aku lemah semangat . cover je tuu .

Cerita die best lahh, seram. Kucing tu memang siott. and comel. MEOWWW! 
Dalam kegembiraan ada kesedihan. Aku bergaduh dengan kawan baik aku, Ayoe dengan Nad. Macam nak mati je aku malam tuu. Kalau lahh jangka hayat kita ni ada switch ON OFF, aku dah tekan dah switch OFF . aku tak sampai hati nak gadoh dengan diorang. Tapi apa yang aku buat memang aku taktahu dah melukakan hati dia. Hah? ape yang aku buat? Ekelehh, aku couple dengan Ihsan and keluar pergi Melaka tak bagitahu diorang. Tu jee. Entahlah, maybe bagi diorang salah. K aku ngaku aku salah. AKU SAYANG KORANG GUYS. Ayoe, Nad, Pakcik, Adudu, Naim and all . aku mintak maaf secara terbuka niii, and all my followers will know it, AKU MINTAK MAAF BANYAK2 GUYS, AKU TAK SEDAR YANG TU SEMUA ADALAH KESILAPAN BAGI KORANG. AKU SAYANG KORANG GUYSS :(

Naim, Adudu(menyorok belakang Pakcik), Fais aka Pakcik, Ayoe and Maz *my bestfriends .ILoveYouMore:* 

Nad, my bestfriend. ILoveYouMore:(

Ayoe,Pakcik and aku(Eyka)

kbaiii~ harap korang enjoy kott dengan entry aku kali nii. Kalau tak, berambus! Ni blog aku, bukan blog moyang kauu! :)

p/s: segala kekasaran hanyalah gurauan. dan segala gurauan hanyalah gurauan semata-mata. Faham? :p