//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


fedup yang melampau=,=
Thursday, October 13, 2011 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum semua :)

How are youu? Sihat2 jee kann? Dont be like me lahh kann , in a month ,i always had a fever at least once in a month . Perhhh kiwak tol =,=

*abaikan segala kekasaran*

so hari ni nak cerita pasal apetahh .

Manusia sekarang pandai buat janji tapi tak tunaikan right? someone agree with my opinion?
kalau bagi aku lahh , kalau dh buat janji , aku pegang janji orang tuu . so , tak salah right sebab janji mesti ditepati!

the thing that i fear is to being lonely . so bila aku dah ade diee , aku takot sgat khilangan diee . so kalau die tak contact pon aku dah marah tahap vavi di hutann . arrgggg siakk tolll! ape niii, aku taknak couplee ! it may make me hurtt ~ aku takott .

stop being ridiculous ! i hate most of u boys! cukup lahh buat diri kamu tuu dibencii .
tolong faham aku please, boleh? tak boleh , lain kali jgan bagi harapan . adess , cibei betol lahhh !

just ignore me , aku demam so mood aku tak berapa baik . Letih dah nak layan perangai die . So die nak buat ape , nak tonggeng ke, nak terbalik kee , buat lahh . up to youu . Lantak kau =..= aku taknak amek port lagi sebab kalau aku amek tahu , nanti hati aku sakit kalau kau tak layan aku . dapat faham tak? tak faham dahlahh . Holly Crackss!!! >.<

even i in sadness , or be hurt , but i still can smile for u all :)


kbaii all :* assalamualaikum :)