//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


get FREEDOM :D
Tuesday, October 11, 2011 • Permalink • Add comment {0}

Assalamualaikumm :D

Hyeee~ :D u all how? sihatt2 jee kannn ? Today nak gtawu yanggg i'm get FREEDOMM !!!!!! :DDDD

Yeayyyy !!



actually , takde benda ponn nak postingg . 

Boringg~ banyak yang jadi minggu niii .Agak mengejutkann jugakk .

Now , ade adik2 yang aku sygg . Badrul Amin and Nur Illya who did i call Abang n Manjee .

Love sgatt2 . dah anggap as real siblings .. 

kadang2 , aku ade msalah yg melibatkan ketensionan yang melampau tahap babi dihutan dan dewa di langitt =,= ade Pelangi yang warnakann . Pelangi tuu my Mr. I :)

die bagi support from backk , "EYKA KANN KUAT:)" die betol2 buat aku rase kuat and ade semangat nak hadap semua nii sorang2 . and bila aku sorang2 rase mcm tak kuat nak hadap , die slalu cakap "SAYA SELALU ADE DENGAN AWAK:)"

LOVETHEMM VERYMUCHH :*

Heee. Mmuuaahhh!


whole my family,my friends, my rainbow :D