//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


I MISS YOU.
Friday, October 28, 2011 • Permalink • Add comment {0}
assalamualaikum semua. takda nak pendahuluan panjang berjela bagai kann.

aku cuma nak cakap aku rindu kan ex aku Nor Shaffiq Bin Roslan. Aduhh. Mcm mane boleh tetiba post pasal die? sebab tadi aku tgah golek2 bosan punya pasal. Aku belek henset aku. Aku belom padam lagi messages die and gambar2 die. So baik punya aku usha kan kann.

Tiba2 , aku menangis. Banyak sebab lah aku menangis. First sebab aku kira bape banyak kali kitorang clash then sambung balik. Kira banyak peluang lah kann aku bagi dia. Aku kira nak dekat 8 kali. Hah ape? tak caye? Okayy kau datang jumpa aku, aku tunjuk semua messages tu, kau kira. Yang pasti aku ingat first2 sekali die nak putus sebab aku text orang lain. Tu jee. Member die, Izie Aminuddin. Okay lepas tu aku dah tak text dah. Then yang last sekali putus sebab waktu raya tuu, pasal aku LIKE Alie punya status bagai pon die marah! Dia dah panggil aku betina . Perhhh ape lagii. Segala kesabaran yang telah aku kumpul dah pon meletup. Terus aku tak layan die -.-

Puas lah dia hantar messages banyak2 kat aku. Waktu tu aku kat Perak. Beraya dekat rumah sedara2 Kaq Aisyah akaq ipar aku . Ya Allah, kalau korang mesti tak tahan kan dah bnyak kali putus then couple balik sebab die mintak peluang. Dengan rasa penuh kasih sayang aku bagi jee, aku tahan. Tu pon die still mintak peluang akhir. Then last sekali tuu, aku dah rasa macam tersentap lah kann,mana tak nye orang kau sayang dah panggil kau macam tu! ops terperanjat boboii! aku cakap awal2 dengan die, aku mintak maaf kalau aku layan mcm tak selalunya. sebab hati aku sakit.

Korang pon mesti tak tahan kalau lelaki tuu asyik menuduh korang bukan2 benda yang korang tak buat. kannnn? die tuduh aku macam2 dengan sabar nye lah aku terima. sebab aku terlampau sayang kan die. Alasan die, sebab die nak uji aku. Tu jee. Perhhh. Alasan tak munasarawak  munasabah betol! Okaylahh. Lupakan semua yang aku cerita nii. Aku sayang die sangat2 . But now aku ada Ihsan. Aku taktahu nak buat cmnee. Berdoa jelahh moga Tuhan bagi petunjuk yang terbaik untuk akuu.

Aku harap Shaffiq jumpa orang yang lagi baik dari aku yang boleh dia sayang gila mcm dia sayang aku. Yang boleh jaga dia mcm aku jaga dia. Buat masa ni aku mintak tolong Nur Aqlimaa Balqis, iaitu adik angkat aku untuk tengok2 kann dia and perangai die. Untuk jagakan dia untuk aku, and now aku taktahu apa jadi. -.- Aku still lagi rasa jealous tengok Shaffiq dengan perempuan lainn. Betol kee apa yang dia pernah bersumpah kat akuu? Tu semua jadi persoalan kat aku. :\

Aku sayang kau. Aku sayang Ihsan. Aku sayang family aku. Aku sayang kawan2 aku. Aku takkan benci sapee2. Tu hidup aku. No hates! Segala sifat benci akan berubah dendam. Aku cuba elakkan.

ILoveYouMore Ex~
aku akan cuba sayang Ihsan camane aku sayang kau dulu. Aku cuba sebab Ihsan dah banyak tolong, faham and baik sangat kat aku. Aku cuba yang terbaik. Aku tetap sayang kau. Aku taknak benci kau. Kau nak call aku, call lah. Aku mengharap dohh. Ngee~ winkwink :)

kbaii. Assalamualaikum. Thanks weh sudi dengar cerita aku yang tak best cm cerita korang. Semoga cerita aku menjadi petunjuk untuk korang supaya hati2 dalam couple.

p/s: Aku taktahu lah sekarang ni aku tengah Bahagia Atas Penderitaan Orang Lain ataupon what????????