//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


ILOVEYOUMORE BABE ♥
Saturday, October 29, 2011 • Permalink • Add comment {0}
assalamualaikummm.

Aku baru lepas habis baca blog salah sorang dari kawan aku bernama Nur Atirah Binti Mohd Ali. Ohhh so sweet. Dia post pasal aku wehhhhh~ Oh kau ade kau adee? Tak kannn:p buwekkkssss!

Nak bace? Bace kat blog TYRA saya nii.

Nak tahuu, dia nii kawan aku. Kami kenal dari tuisyen. Satu tuisyen. Mean die nii boleh dikatakan classmate aku lahh kann. Hmmm, first tengok die, rase mcm Gggrrrrr. Cm good-2 jee budakk nii. Tapi bila dah kenal, SATU KEPALA BAII! wa suka gang dengan dia n budak2 Sekolah Menengah Naning yang lainn. Ehem2, terempit pulakk.SORRY! 


Hmm, aku rasa takyah ah kan nak tayang muka diorang kat sini kann. Sape yang dah lame layan entry2 kat blog aku nii, mesti dah tahu kan budak2 naning yang aku sebut. Sebab aku dah cerita and dah tayang dah pon kan gambar diorang. Berani kau cakap takde! Yang diorang raya rumah aku tu mende nye! Ishhh tua lah kau nii!

k lah baii, aku nak blah nak SKYPE-ing pulakk. Ngeeee~

Assalamualaikummmmm :') PEACE NO WAR!