//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


MY DEAR GOD :):
Tuesday, October 18, 2011 • Permalink • Add comment {2}
assalamualaikum semua :):

hari nii , didahulukan dengan kata2 maaf aku . aku nak mintak maaf banyak2 tak dapat nak layan mood korang, tak dapat nak happy sebab korang . malam nii i got too down . aku tak sekuat dulu lagi . OH MY DEAR GOD . pleasee~

macam2 hal datang . First Shaffiq . erhh . tu actually my old story but entahlah . kesian dengan diee , but i can do nothing! tadi mcm2 die post kat wall aku , actually semua tuu buat aku sedih .. but aku tahankan sebab aku kan kuat . Lagipon now ade Mr. Ihsan kann :) aku terpaksa lukakan hati Shaffiq sekali lagii dengan komen2 aku yang menyakitkan hatii . i'm so sorry boy :'( then aku saje2 lahh stalk profile die , wall die . waktu aku tgah stalk tuu , ternampak lahh satu video nii , die tag dekat Cahaya Ila . actually, she was ex girlfriend Shaffiq before aku .Perhhh ! tajuk video tuu RINDU SAYA MASIH UNTUK AWAK . now in my mind , HEY BOY! WHAT'S WRONG WITH U? FUCK U MAMA BITCH! tetiba pulak aku boleh menangis . Bukan nangis kan ape . nangis sebab aku terlalu percaya kata2 lelaki . aku nii bodoh . Kau bodoh eyka ! #monolog :')

second pulak hal Alie . My ex boyfriend . waktu tadi tngah melepak dengan Ihsan, Maz, Nas and Along*my cousin* , tiba2 Alie call . aku pon malas lah nak layan sebab sememangnye tak layan . Tiba2 mcg masok , but number lain . Die kate die membe Alie , he wants to meet me , want to give smthing . at first, aku tak reply. but then dah Alie keeps calling me, aku reply mcg tuu aphal? then he said just keluar je rumah . then Alie call lagi skali , aku pick up the phone and masok dalam rumah *taknak mereka dengar* aku cakp ap masalah lagii, then die heboh tanye whether aku marah die lagi ke tak. aku pon ignore jelah . #malasnaklayan
then aku keluar lah seperti yang disuruh oleh kawan Alie tersebut. Rupa2 nyee he just wanna give a pendrive.
die suruh bukak and tengok ape ade dalam . Okayy . aku accept :)

aku masok dalam rumah , niat nak sorokkan pendrive tu tapi mereka dah nampak . so , aku tak boleh nak tipu lah. Dah aku memang tak reti nak menipu . #serius! aku cakap lah yg Alie suruh bukak . then Ihsan amek die kate die nak tgok . Then aku amek balik, aku kate let me first ! then aku masok lah bilik tgok . Perhh, aku yang tgok pon nak marah ade, nak tergelak ade, nak sedih pon adee. But aku kan kuat :)
Ade gambar, ade video and ade lah certain2 ayat yang memang tangkap leleh punya!
after tengok all of that, aku keluar . Maz cakap die baru nak masok tgok aku. then die kate aku muka ketat . then i just said, mane adee. kan senyum nii .*nampaknye aku boleh selindung lagi:) after that, Ihsan mintak die nak tgok . aku bagi jelahh .

third, masalah Ihsan lah . ape lagii! kebetulan bibik suruh aku mcg Ihsan suruh topupkan bibik . tu yang Ihsan datang balik nak amek duit . Sekaligus die bagi pendrive . then die bengang, Ya Allah , sungguh aku cakap, aku takut . aku tak boleh nk buat ape dahh . aku kesian tgok die . kadang2 aku rase marah kat diri aku . salah aku bagi die pendrive tuu . Now, I'm just waiting for him .

Ape yang aku nak nyatakan kat sinii. Korang2, jangan lah jadi bodoh mcm aku nii . Korang mesti kuat! ^.^
Now, aku tak boleh nak jadi sekuat yang dulu . Buat mase nii , aku nak bersendirian . Just LEAVES ME ALONE!:): aku taknak sape2 yang bertaut kat aku . biarkan aku dengan aku jee. depan kawan2, aku masih lagi boleh selindungkan kesedihan n keperitan yang aku alami. aku selindungkan dengan senyuman aku walaupun nampak sgat tak ikhlas*tu pun kalau orang faham aku* tapi takpee . aku tetap berkata TAKDE PAPEE. WTPE NAK SEDIH, AKU KAN KUAT! or EYKA KAN KUAT! beserta dengan gelak tawa yang mengiringi segala kekusutan hidup .

Terima kasih My dearest Blog :)
Thanks peeps sudi dengar :)
thank you veryveryvery much :)

p/s : pada sesiapa yang nak sampaikan something dekat aku, just leaves your comment down here, or just drop it in the shoutmix. just put your name, blog url and pade sesiape yang takde url , just blank kan jee tempat tuu, then type your advice or some comments or anything else dekat ruangan gossip :)

terima kasih lagi sekali sudi dengar and sudi baca. Maybe ni entry C Gadiz yang paling sadis sekali :D
tapi just bace dengan senyuman :)

Assalamualaikum :')

Labels: