//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Thanks a lot guys :D
Thursday, October 6, 2011 • Permalink • Add comment {0}
assalamualaikummm .

Okayy straight jee k , terima kasih banyak2 kepada sape yang dah follow aku , and diminta kalau nak aku follow balik , harap sabar yee :) tunggu sy habes paper pmr baru lah sy blogwalking ke blog korang sumee . Maaf guyss :')

Okayy , tadi paper science and sejarah tauuu . Paper science memang senang gila tapi bila paper sejarah jeee , DOWN habessss ! =,= sememangnyee aku tak target sejarah and tak minat ponn sejarah form2 :')

okayy , aku kan just target 6A's . kecuali Sejarah dgan Kemahiran Hidup Pilihan 2(ERT) lahh yang aku tak target . Perhhhhh ~ berdesup aku ! isnin ni last paper ! Math and sebelah petang , Kemahiran Hidup . InsyaAllah berkat doa korang , aku boleh buat . so , wish me luck okayyyyy ! :'D

byeee guyssss ~ Assalamualaikummmm :'P