//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


3D Realistic Drawing!
Sunday, November 6, 2011 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum. Hah, ni berkaitan dengan art jugak. Same jugak, dari blog mat lepak. Pada sapa yang taktahu blog mamat tu, kau amek link nii lepak.my kau blah pegii. Heeee~ aku just share dengan korang. :)

You know what, inilah yang paling aku kagum! COOLLL! AMAZINGGG! memang lukisan 3D nii nampak realistik gila! Boleh kecut perut wooo tengok! :D

Tak caye? try tengok nii :

seni3D8 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

amacam? Kecut tak perut korang? Hah, ni baru satuu. Ni aku tunjuk lagi bebanyak k :)

seni3D1 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D2 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D3 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D4 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D5 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D6 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D7 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

seni3D9 Gambar Lukisan 3D Realistik dan Menarik

So how? Nilai sendiri lah kannn. Aku cakap taknak caye! Boooo~ :P

Hihiiii. Kalau aku rajin, aku share lagi k:) Just from lepak.my :)

Kbaiii! :*