//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Beautiful Art
Sunday, November 6, 2011 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum semua :) Hahah :D Hari ni aku ade mood nak ber-blogwalking. So tadi tgah check2 kat shoutbox, sambil2 tu aku lepak ah jap kan kat blog orang yang dah singgah kat blog aku nii. And before forget, thanks eh guys sudi kesinii! Yang always ke sinii, MAZ KECHIK*besties, KOKO PINKO*beloved partner, PAKSU and lain2 yang mungkin aku terlupa. So maafkan saya :)

Okay, harinii aku tak buat ape2 entry tentang diri aku. Or maybe jap lagi aku luah kann -.-
Ni just untuk share dengan korang yang aku copycat dekat blog orang yang dah singgah kesini. Terlebih dahulu, aku mintak maaf dekat MAT LEPAK sebab aku copycat dari blog die ahh. Hihihiii :D Aku lepak kat blog die tadi kalau korang nak tahuu, and ttiap kali aku blogwalking memang aku tak penah lupa blog die. Selalu ade jee cerita menarik yang die kongsi. So aku tolong share jee. Ngee~ :)

Antaranya ni lahh, SENI DUNIA. Korang suka seni? Macam aku, aku paling minat seni ahh! Best bro wa cakap luu! Ehem ehem-.- Keindahan dunia. Waaaa~ tenang jee. So tengok dulu gambar2 nii and korang judge sendiri. Memang smart gila! :D

gambarmenarik2 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik1 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik3 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik4 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik5 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik6 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik7 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik8 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik9 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik10 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik11 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik12 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik13 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik14 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

gambarmenarik15 Gambar Menarik Dan Cantik Bila Di Edit

So how guys? Terpegun kann? Same with me. Kagum sangat dengan bakat diorang ni. I hope I can be the same :) Ngeeee~ berangan-.- 

So kalau ada kerajinan didalam diri korang semua, usha2 lah blog lepak.my ni hahh. Tak payah ponn. Memang kalau korang dah jejak blog mat lepak nii, korang mesti nak datang lagi. Ngeeee~ :)

Klah baii. Have a nice day:)