//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Chill Out With Friends ^^
Sunday, November 20, 2011 • Permalink • Add comment {0}





Hiii! ^^ Sihat? Okay straight to the point. Sini aku nak kongsi satu cerita. Semalam, hari Sabtu bersamaan 19 November 2011 aku chill out dengan kawan-kawan aku. Sebenarnya, takde lah ramai mana yang dijangkakan. Cerita je gempak-gempak sekali aku tengok 6 orang je. Kalau aku tahu takde aku pegi. -.- Hampeh Hahahah. Auta je tuu. Mana ade aku tak pergi. kau nak mampos? Membebel rakan taulan aku tu kang. Macam-macam hot story pasal aku kang masuk telinga. Pheww. Begitulah mulut anak-anak mudi sekarang. -,-


*model tidak terkemuka -,-

Kalau ikutkan kawan-kawan aku yang biol lagi sewel, diorang nak pergi ke Melaka Sentral pada jam 8.30 pagi. Bapak kau gila ah weh! Kau buat nak buat apa tuu! Hah, begitulah rungutan aku didalam hati yang kecil nii. Tapi memandangkan aku ada alasan sendiri, iaitu menunggu sahabat aku yang kecil lagi pendek nii, tapi gemok, tak gemok sangat pon aku pun bagitahu lah sahabat-sahabat aku tu yang aku tak dapat awal sangat sebab aku kena tunggu Maz. Nasib baik mereka haritu baik hati dan mempercayai aku. Kalau tak caya pon, kisah pulak aku kan kan. Masalah nya fakta lagi benar tuuuuuu! 


Okay, tunggu Maz nak dekat setengah jam. Lepastu, Maz dah sampai diorang terus ajak pergi carik bus, tapi aku still duduk lagi sampai lah si Maz menjerit. Aku tercengang. Sebenarnya aku teringat kan Ihsan. Aku  terfikir dia ikut sama. But he cant. Dia ada kerja sikit. Its okay sygs. I Miss You k sygs  ღ So kami keluar dengan Saddam jelah. He's my ex. But he is my friend. Ihsan got jealous of him. I Know sygs :*

Okay, then kami naik bus yang macam nak runtuh habis. Aku dah pening kepala naik bus tu. Aku nak baring sekejap pon tak boleh. Asyik-asyik besi kat tepi tingkap tu bergegar. Adess.! Sampai MC, pergi toilet and whatever. Then naik bus. Pon sama takde aircond. But its okay.

Sampai DP, kami ke wayang nak survey masa movie cerita Aku Bukan Tomboy . Saddam heboh nak tengok cerita bengong tuu. Last-last tak jadi sebab risau tak sempat. Petang tu nanti Saddam ada game softball. So i dont care. Jadi kami pergi MP main bowling. Hahahah, nii tak menahan. First-first aku okay. Maz tak okay and Saddam ponn. Bila dah nak habes, time-time tu lahh jari aku sakit lah apelahh. Lastly, aku number third. Maz second and Saddam first. Its enjoying k ;)


Then kami pergi karaoke box dekat belakang hujung movie MP tuu. Ambik bilik kecik jee dah RM16. Hampeh duit aku -.- K its normal lah kann. Saddam memang jimat sikit. Erti kata lain kedekot lah tu kann. Setuju? Hahahah :P First lagu aku ambik lagu Avril; The Best Damn Thing. Gila dibuat nye. Hahahah.

Then duet dengan Saddam. Memori Berkasih.. Yang tak tahan nye Saddam nyanyi lagu Bencinta and he's pointing at me benci and cinta. Arggg, rasa nak bunuh jee itu orang!
After that, kami pergi makan di Mc Donalds and balik!


Mula-mula memang carik makan kat tempat lain. Then malas nak pusing-pusing McD jelah kann. Lagipon aku yang bayar. So senyap! -.-


Hahahahah Lol kann? Ignore the bad attitude that i've done. Kalau orang sporting aku sporting. Lagipon kan aku gila lensa. So dengan cara apapon, aku akan pose. Hihiii :D Nice One ennnn  ღ


Btw, i miss Ihsan. Kalau dia ada kan best. Forget it -.- Then kami balik, naik bus kat belakang MP tuu. Sekali Maz cakap, Ehh Eyka cepat-cepat. Bus aircond tuu. Aku pun berlari lahh. Kami pun naik dulu, whether Saddam smoking. Lepas Saddam naik, bus pon gerak. Memang Tak Kusangka Tak kuduga betul lah kannn. Ingat kan bus tu ada aircond. Masalahnya memang ada aircond, tapi kau takkan rasa apa-apa. Rasa angin adalah -.- Fedup. Aku semakin panas nii, dah pun pening dengan keadaan dalam bus yang pack gegila macam ikan sardin dalam tin. Nasib baik aku duduk kalau tak dah pengsan dah aku.

Sampai-sampai je MC, berlari aku nampak bus Mara yang ada aircond kuat tuu, untuk balik ke Alor Gajah. Saddam naik bus lain because game dia dekat Serindit kott tak silap. Hmmm, naik je bus tuu, aku tidur lah sebab aku pening, terlalu panas punya pasal. Sampai je Alor Gajah pukul 3.30 p.m bus turun dengan lebat nyee. Perhhhh! Memang ahh. Then aku ngan Maz redah je hujan nak pergi ATM punya pasal. Tetiba je hujan dah reda. Aku pergi ATM and balik semula, orang yang kat carwash tu tak henti-henti buat bunyi cencorot tikus bodoh dia tuu. Pikir aku nii apa bengong? Aku pun buat bodoh. Maz pun nyirap sebab sampai lah kitorang dah jauh punn, diorang still lagi panggil-panggil. Hapelahh kau lelaki. Tak malu eh orang tak layan? Boooooo!

Then makan lagi kat Menggong. Lepastu, Fais and Ayoe tanya sama perut whether ada space ke tak, Hahahah. Sebab kitorang makan lagi dekat KFC. Hahahah. Banyak makan ahhh semalam :D

Balik jam 6. Kaki aku gatal-gatal gara-gara Maz ajak redah banjir dekat dengan toilet Padang Keris tu. Sebab dia tak tahan untuk ke toilet di Menggong tuu. 

Next week, Sabtu jugak. keluar lagi dengan my besties. Ihsan pon ada. Hope so! Last date maybe.

Klahh, aku dah pening nii tengok tulisan banyak sangat. Mesti korang muntah-muntah kan baca aku punya entry kali nii. Panjang berjela. Aku pun sama -.-

p;s aku demam gara-gara main hujan -.-