//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


I'M SORRY~
Monday, November 7, 2011 • Permalink • Add comment {0}

Assalamualaikum.. Actually kepala ni terasa nak dihantuk berulang kali kedinding supaya tiada beban. Boleh?

Nak kata aku benci dia, aku memang rindu dia. Hahahah, melalut lah aku nii :D Blog aku k! Suka hati mak bapak tiri laki mak aku lahh. Kau susah? Tak, so just get a move :p

Sumpah doh aku rindu kau, tapi apakan daya. Aku ni perempuan, nak tak nak aku kena tahan ah. Aku buat je ego aku macam tak rindu kau. Padahal dalam otak ni macam nak pecah dah pikir pasal kau yang maybe tak ambil peduli tu. Ops, tuduhan yang disengajakan. Heeee~ Maaf. Sampaikan aku menjerit-jerit bagaikan orang sakit jiwa terlepas dari wad kecemasan. Boleh? :D

Dahlah petang tadi aku touching dengan dia ni. Kau bayang kan ah, aku menunggu dia datang ni hah. Tapi tunggu sampai berjanggut pun tak datang. Pukul 6 die sent text pakai number adik dia, mati-mati lah aku ingat dia nak datang, tapi hampeh -.- k, Damn it!

k, aku jujur ni. Memang marah kau, tapi aku dapat kawal ah marah aku. takde ah marah sebab apa, alahh kawan. hal kecik kann. tah kenapa tetiba je aku jadi cm orang bangang je marah tak tentu pasal, hah Eyka, kau apahal! k, hal kecik kan. So, mintak maaf.

Dahlah dua-dua takde kredit. Argggg, time-time camni ah perlukan aku untuk keluarkan kata-kata 'manis' aku nii seperti vavi, kiwak, fukewek dan sekaum dengannya. Fiuhhh, agak lega sebab aku dah tak ter-sengaja terkeluarkan kata-kata 'azimat' aku tu. Hahahah:D Boleh?

Kepada dia, kalau dia baca blog aku nii. Ni pesanan aku untuk dia :

" Ihsan, saya mintak maaf eh if perangai saya ni melampau-lampau. Rasa cm nak tampar-tampar je kan? :D I'm so sorry. Saya tak dapat nak kawal perasaan saya. Tadi awak chat saya, awak cakap pasal 'gambar-gambar pelik' tu pun saya marah. Tah tetiba jee. Saya marah dua sebab. Sebab pertama SENI kegemaran saya, janganlah cakap pelik, tapi cakap COOL or AMAZING. Hahah:D Boleh? Sebab yang kedua saya memang masih lagi terasa hati dengan awak. Tulah terlepas je tadi. Tapi maybe awak tak faham kott. Saya ni banyak nipu awak kalau awak nak tahu. Tiap kali awak tanya saya whether i'm okay or not. Saya selalu jawab, "I'm okay, saya kan kuat" :D Tapi actually saya tipu, saya banyak kecik hati dengan awak. Tapi saya lupakan je, sebab bagi saya kalau lupakan nanti okay lah tuu. So jawapan sy yang "I'm okay" tuu, kata-kata semangat bagi saya. So, awak. I'M SORRY :( "



p/s: actually, i felt lonely without you :'(