//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Never Give Up.
Monday, November 21, 2011 • Permalink • Add comment {0}



Hii all. First, i'm so sorry for this entry. I felt really disappointed. It was terrible u know! 


How can u break my heart and then with spontaneous u say u love me? 
Tapi aku kan kuat. So tak kisah. Sekarang hati rasa mcm tak tenang. So aku off phone lah. Erti kata lain, merajuk? Yaa that's true. 

But howcome. Aku mesti faham keadaan dia. Okay aku faham. Kau study dulu k. Sygs kau :*

Apa niii? Takkan aku nak buat perangai kott. Lagi pening kepala dia kangg, k i admit it. Aku pun ada perasaan kann? Korang ada perasaan tak? Ada takk? Kalau takde mampos lagi baik -,-

Then, adalah sorang mamat nii. Yang pernah aku sayang, aku bukak profile dia tadi. Tengok2 dia dah :

dengan seorang minah yang aku kenal jugak. Ya Allah, kenapa aku kena jealous kan kan? Tak perlu. Tapi hati aku sakit jugak. Aku taktahu lah tu fake relationship or not. But tengok macam betul je. Arghhh, tapi nasib baik aku kuat kan ^^

Takyah nak panjang berjela sangat lah kann entry kali nii. Huhh, terlebih fedup aku. Ada jugak kang clash dalam masa sekelip mata ni kangg! Ops, i can't k :*

Byee alls :)

p;s dulu biasanya kalau aku tak sihat or lose hopes, dia ada. Tapi sekarang dia takde. Sebab dia dah start study. Kan aku dah cakap, mesti kau busy punya sygs. Jganlah cakap tak k. I Knew it :*