//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Dreams :)
Thursday, December 29, 2011 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum!


Hahaiii, nampak tak gambar kat atas tuu. Saje aku besarkan sikit size gambar dia dari small ke medium. HIHI. Tak sampai hati pulak nak buat larger ;P

Untuk pengetahuan semua, daripada dulu lagi cincin emas putih ni jadi idaman aku. Weeee~ :) Tapi.... Angan angan jelahhh kann. Tapi antara ex ex aku lahh kan, yang tahu aku idamkan cincin ni.. Anak si Omar tulahh. Hahaii~ Muhd Saddam. Tu punn sebab dia curik tengok diari aku. Haishhh! Terus kena maki dengan aku, bukan sebab apa, tapi sebab dia baca senyap2. Hahahah :D Sebenarnya ada lagi yang aku idamkan. Seperti selain daripada cincin emas putih, Menjelajah ke seluruh dunia! Jyeahhhh~ Mesti best kannnn! 

Lagi lagi, tempat yang aku nak pergi. Paling paling aku nak pergi ialahhh:


Hahhh! PARISSS! I wish I could watch the glamour night at the Eiffel Tower. Wahhhhhh. Amiiinnnnn:)


Second place is:


HAWAIIIII! 

Nak pergi Orchid Isle, Volcano Isle, and macam macam lagi tempat. Aku dah usha baikk punya. Waa~ Memang interesting gila! Kalau korang tengok dari gambar punn, mesti dah impressed kann? 

Okay, tulah dua daripada yang aku idamkan. Tu jelahh yang aku nak. Hahahah :D Gedik kann? Kisah pulak aku. So, sape nak jadi husband aku, kerja rajin rajin, then bawak aku pergi sini. Hahahahh :D Belikan cincin tu sekali ;P melebih pulak kan

Takdelahh. Just kidding. Tak dapat pun takpe. That's just a dreams. Tapi Saddam sampai sekarang ingat lagi cincin yang aku nak. Hahahah. Tiap kali dia jumpa aku, mesti dia gurau camni:

" Haii, susahnya nak cari duit ni Eyka. Asyik kerja, kerja, kerja! Dahlah aku ni pemalas. Hahahah. gelak besar Nanti kalau aku dah banyak duit, boleh aku belikan kau cincin emas putih kan. :) senyum "

Hahahahah :D Dia suka cakap macam tu dekat aku, kadang kadang die perli

" Nanti aku nak beli kereta Myvi lahh:D Gelak "

Tapi tak kisah. Aku tahu dia gurau. Antara aku and dia, JUST FRIEND :)

Dia juga kawan kepada My Highway ! Ihsan :) Kan kann? :*

Rasa jealous mesti ada :( So, aku tahu apa aku buat :) Aku sebagai kawan Saddam, harap supaya dia kuat menempuh ape yang dia hadapi sekarang ni :)

Okaylah, just nak share ;P

Byeeee :)

p;s Cantik kan cincin tu? Jangan sibuk! That's mine! :)