//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Embarassing yeahh GIRLSSSS! -.-
Friday, December 30, 2011 • Permalink • Add comment {1}
ASSALAMUALAIKUM WARRAHMATULLAH HIWABARAKATUH! Hah ambik kau panjang berjela salam aku. Jawab, Jawab. Tak jawab siap kauu! And, also HELLO for non-Muslim. Ehh ada kee? Hewhew :3

Okay, berkenaan dengan tajuk kat atas ni, baru baru ni kawan aku bergaduh dekat FB. So pendapat? Kalau just slow talk tu takpelah kann. Manis jugak lah orang tengok. Ni maki maki. Dahlah bajet kuat pulak perempuan yang carik gaduh tu. Huh, menyampah aku-.- Nanti aku bagi bukti korang bagi pendapat k?

So sini nak tekan kan jelah, kita perempuan. Tak malu ke nak gaduh dekat FB? Dah macam ape pulak. Mula mula aku ingat gaduh pasal ape jee. Rupa rupanya pasal LELAKI. What the F**K is thissss? Hey, come on lahh girl! Emosional sikit


*CLICK PADA GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS. 


See kann? Memalukan. Kalau PM lain cerita lah. Ni die post dekat wall. Ishh Gila -.- Yang perempuan first komen tu dah elok dah mula mula. Then lepastu rupa rupanya dia pun sama. Bukan nye lagi sejukkan. Malah, lagi batu api adelah. Tak boleh pakai betul -.- Tengok. Yang Hijau tuu, aku komen. Aku cakap baik baik, kau tengok die balas apee? Hishhh. Kalau ikutkan emosi memang lunyai aku kerjakan. Hahahah:D

Next: 



Okay, yang Ikram Taiko tu korang abaikan. Dia schoolmate aku je. Bajet lah jugak. Malas nak layan. Dia gila. Hahahahah :D Laddies Ieyja [Eyja], Apple Pink [Aten]. Diorang kawan aku and dah pun juga bertungkus lumus berdebat dengan budak yang aku nama kan sebagai Tampin Girl. *bukan nama sebenar;P  Budak tu carik point sebenarnya. Haishhhh -.- Kesian kawan aku dah cemarkan membazirkan ayat diorang hanya untuk budak yang tak faham bahasa. Kan Aten, Eyja? :D


Okay. Err, disitu. Awal awal aku cakap. Bukan aku nak jadi batu api yee. Cuma berlagak jadi bengong jee. Sebab malas nak layan. Aku buat camtu, mesti lagi panas kan hati Tampin Girl tuu kann? Hahaiii:D Padan muka kauuuuuuu! ;P Si Aten boleh pulak LIKE. Hahahahah :D Kau memang lah wehh!


Yang aku line kan warna coklat tu, tu kawan aku [mangsa maki kat wall] Tapi yang on kan tu balak die. Aku hide kan nama dia sebab tak nak lah die malu. So, biar identiti sebenar aku sorok kan k :)


Lastly selepas aku komen yang macam tertera diatas, dia terus diam. Agaknya dah malu kot. Booooooo~ :P

Selepas ni, jadikan pengajaran ye. Yang perempuan kena ingat. Opss! Tak habis lagi cerita! Budak yang first komen tuu, chat aku konon nya nak sound? What the hell babe? Aku tak kasar pun kann?


Seeee? Sebenarnye panjang lagi taw taww. Aku bahasa kan. Dia yang emosional. Rupa rupa nyaa dia bawah aku! Cehh -.- Siot betul. Manis kann cara I cakap? Hewheww:3 Contohilah saya. Bluwekkk ;P


Kesilapan membuat kita lebih berhati hati di masa hadapan. Pengalaman mematangkan kita. So, take a lesson :)

Assalamualaikum semua :*