//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Kutukan yang bertubi-tubi by KPOP LOVERS
Thursday, December 8, 2011 • Permalink • Add comment {0}



Hi EarthLink ;) Just straight forward. Sape kat sini yang KPOP LOVERS? Yea , angkat tangannnn! *HIKHIK, busyuk ahh;P

Sape pulak kat sini KPOP HATERS? Hihi. Jaga-jaga tauu. Sebab baru-baru ni dah kecoh dah pasal seorang budak ni bernama AMIRAH AFIQAH juga tergolong dalam kalangan KPOP HATERS, dikutuk dan dihina. Sebab apa? Sebab dia menghina KPOP lahh. Hahaiii, tergelak pun ada sebab orang kita, backup KPOP. Tak salah, kalau aku pun sama. Tapi takde lah sampai nak maki-maki bagaii kann. Kita Islam. Korang marah AMIRAH AFIQAH tu sebab menghina tapi kenapa korang pun menghina budak tuu? Sebenarnya semua dua kali lima je taw taww. 



http://www.facebook.com/profile.php?id=100000019661027&sk=wall

Okay guys. Sorry, aku pun tahu benda ni sebab aku blogwalking dekat blog Abang Wan. Bila dia post pasal entry tuu, aku pun usha blog AMIRA AFIQAH tuu, baru aku post jugakk. Sorry ehh Abang Wan :))

Now, kalau korang tak percaya kan aku and nak tengok dengan mata kepala hotak korang sendiri, bukak lah blog AMIRA AFIQAH tuu and baca komen-komen. Mungkin pada fanatic fan KPOP akan berasa marah yang membuak-buak sehingga nak belasah orang sampai terkeluar darah bersembur-sembur.. *HIKHIK. Takde ekk? ;P Tapi diharap bersabar. Janganlah korang nak tambah dosa lagi dengan menghina budak tuu.

Aku bukan nyee baik sangat. Tapi aku rasa kesian jugak dengan budak tuu. *Guys, FORGIVE MEEE! Hukhuk. Gedik pulakk;P

taken from http://budakgigirabbit.blogspot.com/2011/12/kpopeuww.html by Abang Wan Hazel


Okay, cuba buka page yang aku bagi link tuu. Korang sedar tak secara tak langsung korang dah bagi budak tu famouss! *Wahh congrats congrats ;D Lepastu bila budak tu dah famous, pandai pulak korang kata die ni carik publisiti murahannn! Waaa~ marah ni marah nii. Aku pun korang tak buat camtu ni kan dia seorang newbie. Sedih ;D *kidding HIKHIK. Ehh weh guys, please lah please lahh! Hahahah :D Gedik lak kann? Kesha lak aku? Hahahah. Begitu kata AMIRAH AFIQAH yang macam budak tak reti mengeja --'

Mesti korang menyirap dengan ayat dia yang:

Don't hate me cause I'm beautiful than you okayy !


I'm beautiful right ? Yea , I know .


Hahahah. Kan kann? Sini aku nak cakap. Biarlah. Hak dia. Mulut dia. Blog dia. Korang jangan sibuk-sibuk nak kacau dia dahh. Korang abaikan jelah kalau rasa dia tuu bebudak lagi. Just think wisely lahh guys! Don't be so naive! Don't be paranoid! Please lahh. Malu lah wehh.

p;s Better sape yang kutuk adik AMIRAH AFIQAH tu pergilah mintak maaf. Sebab semua ni fitnah je. Bukan AMIRAH AFIQAH yang buat. Lain kali sebelum kutuk orang pastikan betul-betul. Untuk kesahihan cerita, view blog Abang Wan at here http://wanhazel.blogspot.com/2011/12/isu-hangat-amira-afiqah-difitnah-gara.html

K lahh, harap lepas nii jangan marah aku pulakk. Aku cuma cakap perkara yang betul je guys.
Harap segala kesilapan dan kekasaran kita awak maafkan lah eh, ehh?
Love You guysss :*

Kbaii Assalamualaikum.

Potpetpotpet: I am KPOP LOVERS okay! HIHI :)