//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


OH NO !
Wednesday, December 21, 2011 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum semua:) Oh no babe!! Esok hari yang paling gerun untuk aku dan juga semua kawan-kawan Form 3 batch 96 !! RESULTTTTT !

Setelah asyik mengenangkan tentang hari esok, malam tadi telah pun aku bermimpi bahawa aku dapat 1A je -,- Siot betul mimpi tuu! >< Disebabkan mimpi tu terlalu menakutkan bagi aku, sampai nak terkencing-kencing, berpeluh-peluh, menggigil-gigil akibat terlalu memikirkannya-------AKU PUN DEMAM-.- Sehinggakan makan dan minum pun terabai. Waaaa~ hebat tak hebat takk? *Kepala hotak lu --'

*ini pakcik Google :P

Okay. Dan yang mengejutkan aku ialah, abang aku yang nombor tiga tu akan datang dengan kawan die esok naik motor, hanya untuk menemani aku mengambil keputusan PMR. Tidak disangka-sangka, dah besar jugak aku ni yee. Dah lawa dahh ye. *perasan dahh:P Semangat abang aku nak turun sini, Alor Gajah, Melaka daripada Petaling Jaya. Naik motor, pukul 9 pagi. Waaaaaa~ Saya sebagai adik perempuan bongsu, amat bangga dan terharu sekalii terhadap apa yang abang saya lakukan! Isk-iskk. Yang pentingnya, aku happyyyyyyy !

This is me and my third brother: TZ ABDUL RAUF a.k.a AYOB :)

Okay, ape-ape punn. Good luck untuk semua esok. Mungkin lepas nii, hala tuju mengikut impian masing-masing kann. Ade yang nak masuk teknik, vokasional, asrama penuh lahh~ So, ALL THE BEST FOR YOU GUYSS! Korang semua doakan aku, aku doakan korang semua. Thank you so much atas sokongan anda selama nii. *cewahh, macam apetahh--'

Okay, aku dah tak tenteram nii. Taktahu lah malam ni boleh tidur ke tak, btw, korang semua doakan yang aku boleh tidur yee. --' Ehh, jangan pulakk tidur selama-lamanya. HIHI. Takpee2. Tak baik aw awww :P

Sayang dari aku untuk semua Form 3s and semua penyokong aku dari belakang. Yang tolak-tolak dari belakang tuu. Terima kasih banyak-banyak :)


Akhir sekali, saya ingin meminta maaf banyak-banyak sekiranya ada terkasar bahasa ke, tersepak, tertendang, tertampar, tertumbuk, tersiku, terkutuk, termaki, terngumpat, and semua yang ter-ter lahh kann. MAAF BANYAKK-BANYAKK. Harap awak semua doakan kita keputusan yang baik yee. AMINNN. :) Terima kasih ;)

Love you guyss. You all the best. Thankss :)