//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Oh Result!
Monday, December 26, 2011 • Permalink • Add comment {2}
Assalamualaikum :)

Maaf lah lambat nak post pasal nii. Ekceli aku busy. Hewhew :3 Selepas dapat result, macam macam yang berlaku. Haishh! Mencabar betul! Nasib baik kesabaran aku ada lagi. Takdelah aku melenting bagai kan orang gila tepi jalan yang melambai lambaikan tangan bagaikan mintak tapak saiz 6! Phuhh~ --' Okay, merepek dahh!



Okay, lebih kurang macam tu lahh muka aku lepas dapat tahu result aku yang tak berapa nak gempak tu kann. Tapi syukur Alhamdulillah dah lepas semuanya. Hah camtu lahh, sebijik macam tuu! Sebab aku pelik, Cikgu aku pun pelik, aku boleh merosot padahal aku selalu score dalam subject Geografi, English and Pendidikan Islam. Wuwuwuwu~~ :'( 

Kalau nak check balik, memang tak lahh. Kenapa? Okay, korang nak bayarkan ke untuk satu paper RM50? Kalau ada yang nak tolong bayarkan, PM aku dekat Pesbuk aw aww =P Kalau camtu, aku nak check 3 paper jee. Tak banyak punn. Paling koman pun lah kann, RM150 jee yang terbang. Hahahah! =D

Okay, how my result? Memang boleh blah lahh. Lebih kurang UPSR aku jee. Hewheww :3 UPSR aku kann 2A. How stupid kann? :)

Tengok lahh perbezaan yang korang dapat dari UPSR and PMR :

UPSR:
  • English                                A
  • Mathematics                       A
  • BM [Pemahaman]               B
  • BM [Penulisan]                   B
  • Science                               B

PMR:
  • BM                                    A
  • Mathematics                       A
  • English                                B
  • Science                               B
  • Sejarah                               B
  • Pendidikan Islam                 B
  • Geografi                              C
  • Kemahiran Hidup                C

So, ape CONCLUSION yang boleh korang buatt? Aku sebenarnya bengong sikit Bahasa Melayu. Tapi, bila dapat tahu Bahasa Melayu aku A, aku pergi jumpa cikgu yang mengajar aku tuu! Hahahah. Then Cikgu Jasmi cakap,
"CANTEKKK! Nanti awak belanja saya satay. Belanja gambar jelah:P" 
Hahahah. Cikgu memang terbaik! Cikgu dah bagi saya support yang cukup banyakk. Thank You cikguuu! :*

Mathematics pulakk dah memang subject favourite. Kalau aku tak dapat A, memang aku pressure gila gila. That's why, cikgu jadikan sy pelajar target Mathematics. Aw Aww~ Terharu saya cikgu =')
Science pun my favourite subject, taktahulah kenapa aku macam bodoh Science tetiba :( Setiap kali practise, kalau aku dapat low marks, aku menangis depan Cikgu Azlin jugakk! Sampai cikgu cakap,
"Saya percaya awak boleh buat, awak cuma kehilangan sikit markah je lagi nak dekat A. Teruskan usaha okay:)"
Okay cikgu. Terima kasih banyak banyak. Saya dah tak menangis dah k :)

English pulakk, Phewww~ Jangan tanya aku kenapa lahh! Aku tak tahu nak jawab apa :( Bila score BM, BI pulakk jadi spoiler. Bila score BI, BM pulakk sabotage aku :( Sedihh~ Tapi takpee. Doakan aku berjaya next time okay :')

Result kawan kawan aku yang aku ingat lahh kann:

Ayoe, waktu kitorang dalam perjalanan balik dari Tampin. Fais call die bagitahu result die. Then die call aku, waktu tu abang aku ada. So, aku naik kereta abang aku. Dia call aku dia bagitahu result die. Aku menjerit jerit dalam kereta. Hahahahah =D Sebenarnya, tu untuk hilangkan rasa gelisah je. :) Sampai Ayob cakap, 
"Lama lama aku boleh sakit jantung dengar kau menjerit."
Then, Maz, Ika cousin Maz and Abang Billy gelak je. So, Ayoe dapat 1A. Geografi yang A. Seee~ Dia yang tak tahu pape pasal Geo punn boleh A. Padahal yang selalu ajar dia tu AKUUUU ! Takpe lah. Redha je :)

Talhah pulakk, Hihi :) Dia dapat 1A jugakk. Kemahiran Hidup. Dia memang cekap sikit pasal kemahiran kemahiran dalam hidup ni. Hewhew:3 Dan dia dah pun tepati janji dia dengan aku untuk jangan gagal Math. And dia tak gagal punn. Math dia tak E =D Yeayyy, Congrats! Tapi yang sayangnya, dia ni 1A tapi 1E. Hmmm, ENGLISHH! Apa lagi, aku pun membebel jelahh kat telinga dia. Then dia gelak je tahu. Hahah, takpe2. Next time, buat lagi baik k :)

Fais pulakk, Hishh~ Taktahu apa nak cakap! Waktu kitorang belajar sama sama, aku tengok dia okay je. Dia faham apa yang aku terangkan. Tapi bila tengok result, Ish Ish --' Takpelah Fais. Next time, kau buat sehabis baik sampai lahh ade A okay? :* Fais dapat 4B and whatso ever. Aku tak ingat -.-

Nad pulakk, dia sama dengan aku. 2A. Tapi dia Kemahiran Hidup and Mathematics jugakk. Tapi dia 5B k :) Congratulations sayangs :* Bila difikir fikirkan, hebat jugak dia ni dalam Kemahiran Hidup. Dia bukannya ambik Ekonomi Rumah Tangga, tapi dia ambik Pertukangan. Waaaa~ Bagus Baguss! (Y) Hope, kita sama kelas k :)

Nas, 1A. Kemahiran Hidup jugak. Padahal dia target Sejarah A. Tapi terbalik pulak. Hahaha. Takpelah Gemok. Kau buat yang lagi baik nanti k. Don't ever GiveUp !

Maz, kechik aku. Walaupun dia kelas atas dari aku, tapi result dia HMMMMM. Alololo. Kesian kau sayangs. Takpelah. Kau boleh cuba next time k sayangs. Mungkin rezeki kau waktu SPM. Aku tahu kau pandai sayangs. Don't ever GIVEUP! Kau ada aku kan. Kau ada kita semua. So, kita boleh belajar sama sama kann. Dahh Dahh. Jangan sedih sedih k sayangs :*

Sebelah Ayoe tu, Ejie aka Adudu :P Dia pun takde A. Kesian die. Die mcg aku sampai merepek segala bagai! Rasa nak terjun bangunan lah apelah. Hahahah. Takpe lahh Mak. Aku tahu kau boleh buat. Walaupun kau ni sengal sengal ubi kayu, tapi kau pandai Mak. Tak sia sia kau ramai anak ikan mas kau tu. Hahahahah :D

Sebelah Fais pulakk, Naim. Waaa~ Haritu aku jumpa dia, dia dah tinggi siotttt! Selama nii dia pendek je. Then bila aku tanya, dia gelak then dia cakap dia pergi waterworld, dia bergayut gayut. Hahahah. Congratulations untuk kau Naim Gila ! Hahahah. Tapi, setahu aku dia ni lagi pandai Mathematics dari aku. Tapi dia dapat C. Aduhhh~ Kau relax k. Maybe kau under pressure kott waktu tuu. Aku tahu kau pandai. :)

Tyra Ali
Die nii Tyra. Kawan Naning aku. Tuition classmate :) Dia pun dpat 2A. Kau relax k. Jangan down sangat. Aku benci doee kau down gegila camnii! Buruk aw aww~ Tak comel daaa! =D Next time, maybe rezeki kau untuk SPM kan kann :) So, don't ever giveup k sayangs :*

Hahahha. Korang comel :) Okay, that one yang buat muka comel and annoying tuu, just kidding Farah Zahirah. Dia Sekolah Naning. Sama dengan Tyra. Dia pun tuition classmate aku :) She's got 8A's dalam PMR. Waaa~ Congratulations sayangs :* Untunglahhh kann =P

Sebelah dia tuu, yang buat muka comel jugak tuu dengan double peace (y) Nadyra aka Nanad. Mereka ni bestfriend. So, no wonder lah kalau diorang asyik bersama. Jangan salah faham =P Nanad dapat 4A's. Okay lah tu kan kann. Congratulations sayangs :* 

Fatihah Nordin. Naning jugak. Kenal dia sebab................ Tetttttt~ Biar aku je tahu ;p Hahahah :D Kau minah, congratulations aw awww:) 6A's dalam tangan. Wawaaa~ Hevadsss! Good Good. Keep it up sayangs :*

Okay Aiman. Kawan sekolah rendah:) Now, dia Naning. kau pun congratulations got 4A's k :) Bagus Bagus. Keep it up Incik Sepet! Btw, kau memang sepet. tak dinafikan :3 *jujur k ;p

Aduh Aduhh! Sakit Otakkk! Perlu ke perlu kee? Takpelah. Walau camane pun. Aku anggap kau kawan walaupun kita tak berkau-aku kann? =D Shaffiq Roslan. Congratulations kau takde A -.- Tapi takpe. Aku rasa kau dah buat yang terbaik. Dah kira okay lah tu. Hmm, pasal kau ni aku tak berapa ada idea nak typo apa nii. Sebab......... Nanti kau cakap aku melebih. Pheww~ Kisah pulakk? Mampus lah kau ;P Segala yang kau buat, aku maafkan :)

Okaylah guys, Pada siapa yang dapat ramai A tuu, a big CONGRATULATIONS from me to you all okay :)

Yang lain lain jangan giveup k :) Next time mesti korang dapat jugakk apa yang korang nak. Mungkin bukan dari segi keputusan ke. Kann? :) Okay, Shh Shh jangan nangis. Buruk muka kau! ;P

Byee guys :*

Lot of love; Tzulaikha Zakaria

Potpetpotpet: Semalam whole day Family Day! Penat and AWESOME! <3