//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


WaWahhh. Aku di tagged!
Friday, December 16, 2011 • Permalink • Add comment {0}




Halo Hola semua! WoWohh. Dengan bangga saya Tzulaikha Zakaria memberitahu aku ditagged dalam sebuah game yang tag-tag. Hahahah :D Faham? :P Terkejut kita lah awakkk. AwAww~ terharu tau kita. Thanks sayang. Thanks honey :D Kita jawab okay:) Okay let's straight to the noktah :D

This game is tagged by: Yana

RULES OF THE GAME *suspen takk?Hewhew:3

1. Post this rules

2. Write 11 things about yourself

3. Answer the question that the tagger have set for you

4. Create 11 new question for the people you have tagged to answer

5. Choose 11 blogger to be tagged and link then on the post

6. NO TAG BACK


*Okay, rule yang pertama sudah patik laksanakan. Rules kedua!!
  • Aku, TZULAIKHA ZAKARIA.
  • You can call me Eyka, Tz, Zulaikha and whatever u like. *asalkan aku suka:)
  • Aku sedang menunggu keputusan PMR. *AwAw~ takut lahh kita. Awak doakan kita k:)
  • Suka kucing, rabbit and semua yang comel. *Ular,labah-labah----Kita takut makkkkk!!!
  • In love with Muhammad Ihsan Bin Amiruddin
  • Seorang yang selambe, peramah, sporting but sometimes pemalu tak bertempat. *Hikhik,malu kita:P
  • Anak yang manja sebab bongsu daripada empat adik-beradik. *Tapi taknampak manja kan kannn?:D
  • Loves chocolate, bear, flowers, vanilla ice-cream and SUKA MAKANNNNN! *tak gemuk punn:P
  • Aku kasar but hati lembut. And aku comel. Hahah:D *perasann:P
  • Hobby drawing, singing, Facebook-ing, Blogger-ing, Twitter-ing and semua lahh  :D
  • Favourite colour white and black:)
*Okayy siapp! Go to rules number 3!!

Question by Yana: 

1. Kalau korang ingat, pada umur berapakah korang mula ada facebook?
2. Korang ingat lagi siapa couple korang yang pertama? Kalau ingat, tulis nama dia ;)
3. Cerita cartoon kegemaran korang?
4. Facebook dan twitter? Korang pilih?
5. Kalau korang diberi satu permintaan, apakah yang korang hajatkan?
6. Favourite number korang apa eh? Kenapa korang suka number tu?
7. Kalau korang pergi makan kat kedai makan, korang selalu order apa?
8. Artis yang korang minat apa eh?
9. Kalau korang boleh balik ke masa lalu, korang nak balik ke masa korang umur berapa?
10. Lagu yang korang selalu layan?
11. Apa cara korang melupakan seseorang? (Takde soalan lain dah =.=)
Okay. The answer is:

  1. Umur waktu aku ada Facebook, tak silap 2010:) Waktu Form Two. Ingat lagi ramai-ramai dengan kawan sibuk meng-online kat CC.
  2. Couple pertama? Hahaha:D Cettt! Rahsia~ :3 *annoying kann?:P
  3. Cerita kartun kegemaran ialah SPONGEBOB SQUAREPANTS! hewhew:3
  4. Antara Facebook dan Twitter. Aku pilih Facebook dulu sebab ramai manusia yang digelar Friends. So banyak gossip. Hahahah :D Then, baru lahh Twitter:)
  5. Kalau diberi permintaan yang mungkin dimakbulkan, aku hajatkan agar masa berulang kembali and aku nak betulkan semuanya :')
  6. My favourite number is 6. Sebab bulan kelahiran aku bulan 6. And IC aku pun banyak 6. *Bukti: *6*6**-**-6**6
  7. Kalau selalu makan kat kedai, bukan aku yang order. But orang lain sebab aku tak reti order kat kedai makan. Macam kat restaurant aku retilah. Hahahah :D Kalau minum aku reti. Aku nak, KIWI JUICE SATUUUUU!!!!!
  8. Artis? Dari dulu minat Siti NurHaliza. But my first one: AVRIL LAVIGNEEE! *Let me hear u say heyheyhooo!
  9. Aku nak balik masa aku mula-mula dilahirkan :)
  10. Lagu yang selalu aku layan, Wish You Were Here, Carta Hati, Talking To The Moon and Penghujung Cintaku.
  11. Cara melupakan seseorang ialah: Aku akan selalu buat happy go lucky aku. Dengan cara itu, aku akan lupa semuanyaaaa!
* Dah! Rules number 3 dah siapppp! Number 4!!

Soalan untuk korang:

  1. Ciri-ciri lelaki idaman korang?
  2. Favourite colour please? And why u like it?
  3. Gelaran yang keluarga panggil? Mesti ada yang manja-manja kann. Sebab apa mereka panggil korang dengan gelaran tuu?
  4. Antara couple and single, Mana korang pilih? Why?
  5. Suka ber-blogging? Always posting? Why?
  6. Percutian paling jauh mana pernah korang pergi?
  7. If u're married, nak honeymoon mana? *kehabisan soalan--'
  8. Cita-cita you? Why?
  9. Apa yang dalam diri korang, yang korang rasa istimewa and orang sukakannya. And why?
  10. What do u wish all this while?
  11. Apa korang buat if someone mengutuk korang belakang-belakang?
Okay itu untuk korang yang aku tag! Jawab-jawab!!! :D

Rules 5: Tagged!

Okay, semua dahh siapp! Pada kakak-kakak, cik-cik,puan-puan yang dah ditagged, jawablahh ehh? Kalau taknak pun takpelahh :(

Wahhh~ penattt! Kbaiii semua. Assalamualaikum :)

p;s Saja buat warna-warni :P