//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


M A L A C C A ♥
Thursday, March 15, 2012 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum and a very very good night. ♥ 
You alls sihat? Alhamdulillah.
Hihi, awak-awak kat sana tuu, meh dengar cerita hot kita. Hee, tak hot cam awak pun =P

Semalam, 14 March 2012, kita hang ramai-ramai taww. Kena pulak cuti sekolah. Sah memang sardin lah limosin bus tuu. Yaya, nak muntah dah dalam bus. Ye, serius tak tipu! -,-

Okay. Pukul 8 dah bangun. Tu semua Saddam Omar punya pasal! Kalau tak gerenti aku bangun pukul 8:30. Huh, takpe takpe. Dia kacau tidur aku ye. K then, mandi cepat-cepat. Saddam call lagi, asyik-asyik tanya dekat mana. Lepastu dia kata dia nak ambil. Setelah aku menanyakan je naik apa and dia jawab kereta, terus aku cancel. Sebab apa? Bukan sebab tak suka naik kereta, cuma kerana segan aku terhadap driver dia tuu, siapa lagi yetakk? Ayah si Saddam lahhh. Tapi aku naik kereta dengan Farah, tu pun kena paksa. Ikutkan hati taknak, sebab segan. Driver dia lelaki jugak -,-

Sesampai je kat AG SENTRAL, terserempak dengan Irfan, adik kepada Ihsan. Segan jugak! -,- Then dia dah pandang, Haihh Eyka, tegur jelahkannn. 
Haii, Sorang je keee ? *dengan muka yang agak cover segan-,-* Watpe kat sinii? *sibuk pulak aihhhh.*
Ehh, Aah sorang je. Hmm, Nak pergi tu tuu. *beserta tangan menunjuk ke belakang dan memandang handphonen-nya.*

Aku pun tak faham. Lepastu,
Oh Okay Okay. Byeee. *buat-buat faham je mana dia nak pergi kann*
Okay. Byee. *memandang handphone lagi-,-* 

Okay, segera mencari jantan-jantan yang agak hot tu. Hahah, nolahh. My friends. Jangan fikir buruk -,- Lepastu take bus jam area 10:30, tetiba dalam bus jumpa pulak kawan kita Dayah and Eyja. Nak wtpe? Say Hi jelahh beserta senyuman yang agak manis =)

Agak lambat sebab bus asyik berhenti and ambil orang je kerja sampai kan bus pun berpeluh-,- *air aircond keluar dari atas pintu belakang* Yaaa, Padat dia kau jangan cakap pulak lah kann. Kalau boleh sampai takde space! Aku nak termuntah dah dalam bus tuu. Tak tipu! -,-

Dalam 11:30 kot sampai MELAKA SENTRAL =) Yeay, akhirnya keluar jugak daripada segala sardin yang ada dalam bus tu. Nasib baik aku duduk, kalau tak dah pengsan dah bro! Okay, Saddam bergegas tolong aku cari roti and air untuk aku alas perut. Sebab untuk elak aku muntah -,- Menyusahkan ennn aku ni? K Faham -____-

Take bus pergi MP ! =) Bus dia pulak tak cukup sifat. Bus nak runtuh, aku pun pegang kuat-kuat besi tingkap dia tu. Sebabnya aku takut naik bus camtu. Aku cerewet, Ya aku sedar!

Sampai MP ! Planning punya planning. Wayang first. Ihsan and Khairul pun baru datang. BUNOHAN. Quite interesting but sumpah bosan! Ending dia je best kott. But, okaylahh.

Then kami pergi carik makan. Lalalalal~ Hahahah. Food court je. Kami tak mampu nak g tempat mahal cam awak. :3 Peace yaw (y)


Waktu ni belum order lagi. Ntah, mesyuarat meja petak kott -,-


Okay, Jom makannnnn ! =D *Lapar lah pulak*

Then, kami planning pergi Kota A'Famosa. Waaaa, dah lama tak pergi. Baguslah kau Ihsan. (y)


Ehhh, saja letak muka bodoh aku ni. Aku gentle. Tak macam korang. Cover ayu. Padahal duduk terkangkang -,- *maaf pada yang terasa*


Busy bebenau abang kita nii. <3



Tiada sebarang lakonan, kami cuma berbincang tentang isu-su semasa. Hakhak=D


Kenapaa? Sebab aku suka gambar ni. Nampak macammmmmmmm, entahlah. Tapi I Loikeeeee =*


Me with Budiman Asmawi Yusof. My adik =)
Haiyaa, not a real adik maaaa. -,-
Muka agak gelap and oily. So abaikan -,- Aku tak secantik korang semua =)


Hahhh, sejak bila jadi model murahan? Babi kau -,- Ni model percuma k. Hahah, Lagi sial. =D Lakonan pengantin baru *tengok dressing* Hahaha, ni gamble namanyaaa!


My friends yang turut join. Quite sengal. =D


Eh Ehh, Kau tolonglah jangan dengki boleh? Tak boleh tengok aku bahagia ehh? Dah lama tak jumpa taww. Masing-masing busy. Bagilah peluang. Babuntut betul -,- *tetiba je emosional cam babikan? Hahah=D*


My rombongan yang mengikut sesi fotografi. Hahahahah =D Cam bengong aku ni =)


Gambar atas, me with Saddam. Bawah, Me, Saddam and Amirul Syukri. My new joiner. Classmates. =) Say Hi to him =P


Waktu-waktu nak berpisah dengan dia. Isk Isk, sedih sebenarnya. Buat bodoh jelahkan. Takkan nak buat muka sial pulak -,-'


Selepas berpisah tengok muka aku camane, baru macam sial kan? Hahahah =D 


Abu and Budi =)


Menunggu bus yang tak sampai-sampai. Dengan budak lelaki yang kat belakang tu cam bodoh kenyit-kenyit mata mintak number. Padahal awek dia depan mata. Tu namanyajantan tak sedar diri and jantan bodoh! Geram aku. Babun betul. -,-


Hihii, Kita curik cap Budi. Comelkan kita pakai cap tuuu? =)


Dah sampai MC. Muka penat -,-Kesian kami. Kena tunggu bus pergi Alor Gajah pulak.


Muka penat+sedih+rindu . Kesiannya kita. Huhu =( Next time jumpa lagi. Love you bebehh =*


Muka kami yang penat. I Love You Farah. My kechik yang kedua =)

Even sampai rumah pukul 9 malam. Phewww, lega tak kena marah. Cuma dalam bus je abah call, risau lettewwww~ =P Hikhik. Thanks Abah =*

Okay. Tu cerita aku untuk harini. Hahhh, setelah lama tak update, hamek kauu. Kemain panjang lagi kannnnn =)

Assalamualaikum and good night. Have a nice dream =*

Labels: , ,