//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


PLEASE :3
Saturday, March 10, 2012 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum. :'\

Kenapa hari-hari aku dipenuhi dengan sakit hati je hahh? Memang. Ya, I knew. Its because perasaan kuat cemburu aku ni kan. K i admit. Okay, tak nak ambil tahu lagi pasal kau. Kau tak nak balik pun, kau punya pasal. Tak nak call kau lagi buat masa ni. Benci kau :'(

Sungguh aku takde dah nak angkat-angkat dah sekarang ni. Adik angkat aku pun aku dah abaikan sebab kau je. Takpelah. Its call a FATE right? #REDHA :( Ishh, rasa macam tak berguna lah sial ! >< #sorry


Aku suka lagu-lagu dia semua dari dulu. Very very the sad. Hikhik;D 

Opss, Jangan ingat aku sedih. Langsung tak. Cuma hati sakit. Aku boleh pulihkan sendiri tanpa dia atau sesiapa. :') 

Senyum dan gurauan itukah kata cinta
Hati yang gelisah sering kali ku rasa
Apakah aku yang bersala
Mungkinkah kau yang berdusta
Inilah pertama kali ku menerima
Kucupan manja darimu oh syg
Apakah sudah suratannya untuk kita berpisah
Itu pilihan mu syg

Mengapakah nasib ku jadi begini
Apakah yang harus aku lakukan
Sedangkan hati ku tulus ikhlas
Dalam percintaan ini

Dahulu engkau pernah berkata
Percintaan kita akan bahagia
Namun apakan daya sungguh tak ku percaya
Musnah akhirnya percintaan kita
Tinggallah aku keseorgan

Walaupun dirimu jauh dari sisiku
Namun namamu tetap didlm hati
Wajah mu yang menawan bermain difikiran
Inikah erti percintaan...



With lot of loves : Tzulaikha Zakaria :'\