//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Hope :'>
Tuesday, April 10, 2012 • Permalink • Add comment {0}

Hello, Assalamualaikum and Bonjour ! Anda, anda, anda dan anda sihat? Thanked God and Alhamdulillah :)

Cerita entry yang tadi. Lupakan. Kerana prinsip hidup aku adalah, lupakan perkara yang dah lepas, sebab kalau ingat itu menyakitkan. So, jangan tanya soalan pasal tu lagi. I will not answer it! Back off! ;P

Alhamdulillah waktu aku tertidur petang tadi ada orang kacau -,- Hahahah ;D Anda diizinkan untuk mengganggu saya pada bila-bila masa. Hewhew ;)

Lah, datang untuk memujuk? No. I doesnt need that. All I want is You. Fully you. You're mine. Cewahhh, menakutkan tak? I guess no. Ni lagi menakutkan.
"Siapa yang buat aku jealous dengan cara rapat dengan dia, ataupun dia yang menggatal or whatever the hell it is, You're Going To Die!"
Hahahahah. Ennn? Takutttttttt! ;P

Okay. Dengan mamainya panggil adik, suruh tengok siapa yang datang. Motor memekak je kacau tidur aku yang sekali nak rawat hati aku. Muehehe:3

Then adik cakap:

"Your hero is coming lah sis"

"Hah, Siapa dik ? !"

"Hero akak lah!"

*pandang-pandang kat luar* "Aku sepok kau kang. Betul-betullah!"

"Ihsan lah kakkkk!"

*terkejut+terpinga-pinga* "Hahhhhh? Impossible!"

"Assalamualaikum..."

Okay. Dahlahh, sampai situ jelah. Melebih pulak kau nak tahuu. Haahahah;D


Walaupun kesengalan aku. Ops, kami lah kan. Jelas kelihatan, at least kami tak sebingai yang diluar sana gaduh depan khalayak ramai dan kecoh satu dunia k.=)

K, Whatever happens, whatever it is. Sabar paling utama. Dan cuba lupakan apa yang telah terjadi. InsyaAllah korang akan macam aku! =)

Bye. Goodnight and sleep tide. Much love, TZ :*