//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


My heart is fragile
Tuesday, April 10, 2012 • Permalink • Add comment {0}

Hello dan Assalamualaikum to all Muslims. Well, harini ni aku ponteng sekolah absent kerana aku telah dilanda demam panas. Semalam kan kann, hujan lebat sangatt. Itew takutttttt. *aww gedik:D

Well, mesti korang tertanya-tanya apekehal nya yob title kau tuu. Tahlahh, since these days, aku ni touching je kan? Menyakitkan hati pulak. Aku sendiri fed-up dengan perasaan aku sendiri. Maybe, nilah orang cakap. Semakin kita injak dewasa, semakin tulah perasaan kita akan berubah. Opss, dont negative duluuu. Macam aku kan perempuan, yang kasar and tak berapa nak ladies. So, orang cakap, semakin kita dewasa, semakin perempuan lah perasaan kita ni. *bagi perempuan okay! Lelaki pulak, bagi lelaki lah. Just invert it.=)

Nah, semakin hari hati semakin patah. Hahahah, nothing at all. =/


Aku sedar aku banyak sangat salah dalam dunia ni. Walaupun secara aku sedar dan tidak sedar, aku mintak maaf guys =(

Yaa, dalam dunia ni bukan aku sorang je kan ada masalah? Bukan aku sorang je kan patah hati? Bukan aku sorang je kan hatinya rapuh? Bukan aku sorang je kan yang hatinya boleh dipermainkan? Ramai lagi kan? 
So please. Kenapa susah sangat nak buat? I give you choices. Me or your **** tuuuu? Oh damn! How damn! Holy *****

I will not say it anymore. Tiap kali aku bukak je, camnilah aku. Hahahah :'D Memang aku tak patut bukak pun. Weh kau, tukar password kau cepat sebelum aku bukak lagi. Hahahah ;D

Paksa ehh? Takpe. Aku pun boleh buat benda yang sama, cuma aku taknak. Sebab aku sayang kan kau. Kau? Tak sayang aku. Kau sayang dia (V) Nak cakap salah? Buktikan =)

Lainlah kalau family betul-betul, takkan aku camni kan? Dahlah. Maki kang, apa pun tak dapat. Tapi sumpah, dengan demam panas aku, dengan panas hati aku, berpeluh-peluh sekarang ni menahannya. Takpeeeeeee. Aku yakin satu hari nanti ada balasan yang adil. Macam S kena dah sekarang. Aku tak menyesal pun. Sebab tu yang seadilnya =)

Okay, semakin berpeluh. Takpelah. Kau takyah nak sedih. Salah kau sendiri. Ihiks. =D Aku kuat. Aku boleh tanggung sendiri. 

Aku ni kuat jealous. Jealous mati. Kau orang tak pernah tengok aku naik gila. Nak tengok, try. Boleh.

Hikhik. Nak cakap, walaupun kawan aku tu, Farah+Shafiq selalu gaduh, tapi mereka best. Bila sorang cakap, memang dengar. Maksudnya, saling dengar and saling elakkan. I Love themm <3


p/s; Actually, baru lepas baca blog Farah+Shafiq. Awhh, mereka share blog. So, try to read it. Sangat sweet. Ohh byee :*