//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Number One
Sunday, April 22, 2012 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum and Hi. Maafkan saya setelah sekian lama tak menaip di entry saya yang kurang lawa ni.

Buruk komannya dah. Berhabuk dah. Lap-lap sikit. Phuh-phuh. Hah, kan dah bersih. 

Malam ni, taktahu lah nak post apa. Kita bosan :'( Ihsan tak sihat. Kesian dia. Tadi dia datang rumah dengan my nephew, Ayie. Kesianlah jugak. Diorang baru balik jog bersama CM di Melaka. Datang rumah. Dua-dua tidur. Ihsan pun bengong dari pagi tak makan. Haihh, dah kita kena urut kepala dia yang sakit tu. Hishhh, suka buat orang risau. -.-

Sekarang ni, Ihsan tidur. Kata nak bangun pukul 9 tapi hell. Orang kejut suruh makan. Takut mengganggu lah pulak. Haihhh, sangat-sangat bosan malam ni walaupun jam baru pukul 10:30 malam. Maybe abah takde, abah pergi Singapore. Tak tahu kenapa. Hmmmm.

Patutnya ada gambar malam ni. Tapi tak post lah. Sebabnyaaa, USB hilang. Hahahah ;D K tak lawak sebenarnya. I just buat-buat lawak sebab bosan sangat.

Tadi, ternampak Ihsan post lagu Number One For Me- Maher Zain dekat wall his mother. I just like:
Awhhh, terharunyaaaaa. Sangat-sangat. Rasa nak menangis. Untunglahh :')
Automatic I feel like hmmm. I MISS MY MAMA. Oh God. Pleaseee! Seboleh-bolehnya aku cuba hilangkan rasa sedih ni semua. Aku tak nak bersedih lagi. Aku tak nak menangis lagi. Semua tu menyusahkan aku. Walaupun malam ni aku rasa macam nak menangis. Tapiii, I need someone to hear my tears. Yang selalunya Ihsan. But he felt asleep. How come? :'(

 

Okay. Sedih. Tak dapat nak teruskan menaip. Bye :'(