//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along
Wednesday, May 16, 2012 • Permalink • Add comment {0}
Create your own banner at mybannermaker.com!

Assalamualaikum dan Hi Earthlink! ^^/ *lambai-lambai tangan cam artis*

Dalam Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along ni, aku telah ditag oleh seorang rakan baik aku iaitu si minah kecik ni. Maz :) Thanks sayang ^^

Okay. Disini saya sertakan syarta-syarat penyertaannya okay :)

Syarat-syarat penyertaan:
1. Mestilah seorang blogger.
2. Follow blog Chegu Along. (wajib)
3. Klik like pada page Chegu Along. (tak wajib)
4. Pastikan tajuk entri : Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along.
5. Copy banner kat atas tu :  "Saya Blogger Hot" dan paste dalam entri anda.
6. Paksa 3 kawan anda join segmen ni. 
7. Tinggalkan link entri anda di ruangan komen di bawah. (ruang lain, batal penyertaan. hahaha *kejam!*)
Okay. Itu dia. Aku copy and paste dari blog Chegu Along. Ehhhhh tunggu dulu. Dah buat entry pasal segmen ni? Hahh. Jangan salah faham. Jangan tinggalkan link di ruangan komen aku ni. Apa jadah nyaaaa? -,- Tak dapat hadiah pun ;p Tinggalkan link entry anda di blog Chegu Along. :)
Tarikh tutupnya  16 Jun 2012 dan keputusannya akan diumumkan pada 17 Jun 2012. Jadi, join reramai. Lambat lagi tarikh tutupnya niiiii~

Okaylah byeeee. Assalamualaikum :)