//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Start A New Chapter :)
Wednesday, May 16, 2012 • Permalink • Add comment {0}

Assalamualaikum semua :) 

Maaf lama tak update blog yang usang ni. Iskisk sedih :'( *sedang melayan Nada Cinta part Flora masuk hospital* Hoho :D

Guys, start a new chapter with a big nice smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Semenjak dua menjak tiga menjak dan bermenjak-menjak ni. Memang pening kepala. Phew, masalah masalah. Abaikan :) I know. Eyka kan kuat. Jyeahhhh! ^^

So, sejak minggu lepas, exam Upper Form dah pun bermula. Huh, tiga minggu tu. Naik gila aku. Mid-year exam ni cikgu dah pun expose skema SPM punya paper. Hahh, mana tidaknyaaa. Dengan essay dia. Dengan experiment part nyaaa. Alahaiii mak minahhh. Oh pleaseeeee :'/


Alhamdulillah, Engineering Drawing semalam dapat buat. Tapi adalah soalan parabola, aku buat setengah je. Hahahah, tak rock gituuu? Skema exam sendiri buat. Peaceee ^^/

Yang peningnyaa, Exam Physics paper 2 and 3. Alahaii cik kak. Pening kemain lagi. Orang kira kanan "pisss pisss, soalan ni camane? Formula apa?" and macam-macam lagilah. Rasa cam nak terajang je sesekor nasib baik lah jarak jauh -.-''

 Disebabkan pissss pissss tu lahh aku terus dapat sahabat baik aku, iaitu migrain yang keterlaluan rasa cam nak bom je kepala ni. -.- Kau tengoklah berapa soalan aku tinggal. Formula pun aku buat formula sendiri. Waaaa, memang gembel lah kan -.- Acane lah kau ni Eykaaaaa. Kata nak buat abang-abang kau bangga. Apa pun cannot -.-'

Hahaii, esok exam Chemistry paper 1 and paper 3. Paper 1 objektif and paper 3 experiment. Waaaaa, my favourite subject. Cool! :D Harap sangat kau senang -.-

Esok jugak, Sejarah paper 2. Essay? Memang lawalah essay aku nanti. Cikgu baca pun bergaris jeeeeee -,-

K ah, malas nak membebel pasal exam ni. Memang sakitlah. Score A yang abang aku beli pun, aku just bukak website. Pandang. Log in. Buat test English je. Bijak? Memang takleh pergi lah kau Eykaaaaa :'/

Abang-abang aku buat aku touching. :'/ Terutamanyaa Tz Abdul Rauf tu -.-' Nasib baik lah aku sayang kau kayuuuuu! :*

Okay, start with a big smile. End with a wide smileeeeeeeeeeeeee ;p

Assalamualaikum.
Terima kasih daun keladi. Ada masa, jumpa lagi. Muah muah:* Cam artis;p