//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Unknown 1
Sunday, May 6, 2012 • Permalink • Add comment {0}

Assalamualaikum. Hahahah, Boleh terima?Alahai. Terima jelah kan hakikatnya aku tak selawa korang ;p Lagipun ni focus study ni. Addmath woiiiii ;p

K harini gembira lah jugak. Dengan adanya kawan-kawan aku datang rumah. Farah, Maz and Amirul Syukri.

Macam-macam lah diorang ni. Pecah perut aku tergelak. Hahaiii, At least aku dapat lupakan apa yang terjadi yang mungkin buat aku miserable -,-

K sebenarnya aku sedih. Yaaa, sedih sangat. Why? Aku dapat tahu abang sulung aku, dia pergi tengok adik ipar dia PLKN dekat Jasin, tapi kenapa tak lawat aku? Oh damn! Takpe, maybe dia dengan family mentua dia kan? Think positive Eyka. Lagipun, he's married right? Hahhh! K~ -.-


This one is Farah. My bestfriend ever. Hoho ;P



K this one is Amirul Syukri. My new classmate from Sekolah Arab Al-Asyraf tapi dia ni tidak menunjukkan contoh yang baik terhadap aku. Setakat perangai dia yang blur macam mintak kasut Line 7 aku tu, takyah k. Aku pun boleh buat muka blur. T_T





K this one my another bestfriend ever. Maz ;p


Andddddddddddd. Say CHEESEEEE! :) That's me ^^ Muka ceria selalu supaya orang sekeliling aku akan ceria jugak macam aku. Heeee:D

Abaikan segala kata-kata yang mungkin membuat anda semua terasa. Saya mintak maaf. And, kalau kauorang tak suka atas semua yang aku taip dekat entry aku ni. Tak kira lah gambar ke apa. Dengan mulia nya dipersilakan kau tekan exit! -,- Btw, I MISS YOU MR. I :'/