//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Alone?
Monday, June 4, 2012 • Permalink • Add comment {0}

Assalamualaikum.

Alone? Not again. Aku rasa sunyi? Tak lagi. Sebab aku dah kuatkan semangat aku balik tanpa bantuan sesiapa. Is that cool? Yeahhh coooooooooollllllllll! Thanks Thanks :*

Sekarang, aku akan lebih berwaspada. Aku takkan marah lagi. Aku akan sentiasa mengalah. Aku takkan berprasangka buruk. And segalanyalah. Aku takkan sedih lagi :')

Aku takkan rasa sunyi. Kalau aku rasa sunyi, aku akan cuba elak. Dengan busy-kan diri aku dengan makan. -..- Ataupun dengan memikirkan tentang addmath dan math atau chemistry. Macam tadi. Tapi, memang fikiran ada merewang. Tapi, huhhhhhhhhhh. Tidur jelah lepas tu. Aku mengaku jugak aku tak dapat tidur. Tapi takpe. Tidur lambat pun takpe. Dah biasa :)

Okaylah. Hmm, bye. Assalamualaikum.
Yang penting. Aku mesti jadi kuat. Abaikan si dia yang sentiasa jadi semangat aku. Dan aku dah terbiasa. Tapi, aku akan cuba biasakan diri aku tanpa dia. Hihi. Bukan apa, SAYA SAYANGKAN AWAK :')