//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Get dumped?
Monday, June 4, 2012 • Permalink • Add comment {0}
Assalamualaikum. First thing saya, owner blog, nak ucapkan terima kasih yang banyak-banyak kepada semua yang sudi follow dan tinggalkan pesanan di chatbox. TERIMA KASIH. *terharu*


Get dumped? Apahal? Apa kes? Kenapa ni? Ahhhhh. Kau jangan tanyaaaa! Hahahah, k emosional pulak. Sebenarnya takde pape pun. Segalanya auta belaka. Hah, yeke? Boleh caye ke? Kau percaya jelah aku ni. :'D

Ada yang terasa dibuang ke? Terbuang? Oleh pakwe? Oleh makwe? Ye. Itulah maksud aku. Dia dah tak layan saya cam dulu? Oh mungkin busy kot. Takkan busy sampai takleh call, takleh message? Oh takde kredit kot. Takde kredit? Biasanya boleh call or message pakai number adiklah, number kawan lah. Oh, dia tengah sibuk layan kawan dia kot. Kawan? K hari-hari jumpa kawan. Nampak sangat tak nak layan saya dah. Dah dah. Kesabaran diutamakan kalau kau sayang dia. *menangis*

Pemikiran-pemikiran macam nilah yang korang fikirkan? Hah. Betullah tu. Takpelah. Sabar k. Nak buat camane. Dia bukan suami or isteri kita yang kita nak kawal. Tapi dulu dia yang suruh saya kawal dia. Pimpin dia. Tegur dia kalau ada salah. Ni bila tegur. Susah sangat. Oh, mungkin dia tension kot. Sabar sabar :'/

Hmmm. Aku malam-malam gini. Pada 4 Jun 2012, Jam 1:41 pagi. Memang sengaja aku nak posting. Sebabnyaaaaa, saja menceritakan perasaan yang terbuku di kalbu. Cewahhh, kau nak penampar? Aku okay jelah. Peaceeeee *senyum*

Sekarang saya dengan dia dah macam orang asing. Hah, yekee? Kenapa? Yelah. Kita tak macam dulu dah. Call pun, hmmm. Jaranglah. Oh, mungkin dia kelam-kabut. Terkejar-kejar mungkin. Tapi, hmmm. Saya rindu dia sangat. Tadi jumpa pun, diam je. Saya nak tegur, takut. Hmmm, Kau sabarlah eh. Takkan dia takde tegur kau? Ada. Tapi, soalan yang sama banyak. Kitorang dah mcm takde gelak-gelak dah.:'( Hmmmm, *speechless* 


Kenapa tiap kali saya setia, ini yang saya dapat? Lahh, dugaan datang. Itu normal. Korang dah berapa bulan? Kitorang hampir nak dekat setahun. Haaaa, normal lah. Pasangan yang nak menjangkau setahun ni kena berwaspada. Sebab, kita mungkin dah faham perangai pasangan kita. Kadang kita jadi bosan, annoyed dengan perangai dia. Kalau sayang, kalau ada niat nak bersama dengan dia. Nak tak nak, sabar lah k. Orang yang bersabar tu akan dapat ganjaran. Hmmmm *menangis* Saya mengaku saya memang nak sangat hubungan sampai lebih setahun. Tapi, kalau macam ni lah gayanya, saya dah tak letak harapan dekat dia untuk sampai setahun. :'( Apa ni, kata kau sayang dia? Ya saya sayang dia sangat sangat sangat. Tapi saya sangat terasa apa yang dia buat. Sebelum ni saya ada jugak sakit. Tapi tak sesakit ini. Dia macam malas dah nak layan kerenah saya. Saya takut kehilangan dia. *menangisairterjun* 


Tolonglah. Saya tak sampai hati nak bagi dia option tu! *sedih* Habis, dah bawa berbincang? Sudah. Tapi, macam dia salahkan saya, saya salahkan dia, dia salahkan diri dia, saya lagilah salahkan dan bodohkan diri saya. Demi dia, DEMI DIA, saya mengalah segalanyaaaa! Saya buang perasaan cemburu saya jauh-jauh hanya untuk biarkan dia bebas bergaul dengan kawan-kawan dia. Semuanyaa. Saya biarkan dia bebas. Tapi, dia akan tanya saya. "Awak nak biarkan saya terdampar tepi jalan? Patut ke? Salah ke untuk awak bawa saya menuju ke jalan awak?" Allah, sedih sangat bila dia cakap camtu. Dalam hati saya tak pernah terlintas untuk biarkan dia. Sebab tu saya sanggup tunggu dia. Biarkan sampai 5, 6, 7 pagi. Saya tak kisah. Asalkan saya dapat call dia. Tak nak call pun. Kalau tak nak dengar saya bising pun, at least message. Tolong jangan buat saya macam tunggul. Walaupun dia tak tahu saya tunggu, tapi susah ke untuk message je? Saya tak dapat terima alasan dia yang dia tak nak ganggu saya. Sedangkan sebelum ni, pernah dia call saya pukul 5, 6 pagi. 

Takpelah. Beri dia masa k. Saya sentiasa beri dia masa. Sentiasa. Dia banyak enjoying dengan kawan dia. Saya tak kisah. Tapi, bila dia serabut segalanya. Saya jugak risau. Please. I feel so dumped. Saya rasa macam saya dah takde function dalam hidup dia. Tolong, dialah semangat saya. :'( Kita hanya mampu menunggu waktu yang ajaib tu datang. Bersabar ya. Kalau tak dapat tahan, just lepaskan dengan tangisan.


Okay guys. Hahaha, conversation kat atas tu. Antara aku dannnnnnnnnnnnnnnnn.....  Perasaan aku? Pemikiran aku? Ehhhhhhhhhhhhh. Pandai-pandai jelah korang ni. Antara aku dan sesiapa sajelah. Hikhik. Tapi mesti ada yang mengalaminya kan? Tipu benar kau cakap tak -.-

Hmmmmmm. Apa nak buat. BERSABAR. Dia tak mungkin lupa. Kalau lupa pun, satu hari nanti dia akan ingat. Alah, dia busy kan? Hoho. Hah, aku cakap siapa ni? Entah entah. :')

Phewhhhh, lega hati aku. Hmmm. Memang aku tak nak cerita kat siapapun. If not, secara mudahnya aku jatuh airmata. No way! Hah, kenapa aku nak jatuh airmata pulak? Hahahah. Yelah. Terbayangkan situation tu. Erkkk. -,-

BE PATIENT AD TOUGH. SOMEDAY THIS PAIN WILL BE USEFUL TO YOU :')

Alright buddies. Bye. Ehh kejappp! Ada yang terasa? Sorry. Saya cuma nak luahkan perasaan yang saya rasa. Bukan nak salahkan awak. Sorry k. Ehh, sedih? Jangan pleaseeeee. Saya sayang awak. Awak dengar tu? SAYA SAYANG AWAK SELALU. :*

Assalamualaikum. :') *tepat 2:18pagi. Awak hati-hati kat luar sana. Saya doakan awak sentiasa*