//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Let it all out.
Friday, April 12, 2013 • Permalink • Add comment {0}

Assalamualaikum and Hello Wordwide. Gosh it have been too long I didnt updating this blog. Hahahaha about the title, Naaaahhh its just a gimmick. :p

Okay how are you? Me? Good. Memandangkan tahun ni Eyka form 5, so busy tu bukan jarang tapi SELALU! Gosh memang penat sangat.

Kadang kadang masalah mendatang, memang terasa berat lah sebab takde yang support. Haihh badan rasa berat, kepala berat. Semuanya beratlah.

Tapi Eyka tak kisah, saya boleh handle. Saya kuat. I AM STRONG. Eleh, lagipun ada kawan kawan. Besides, saya kan gila gila orangnya. So saya mampu buat diri saya tersenyum :-) Jangan hiraukan saya. Jangan kesiankan saya. Saya rasa saya tak perlu. Semua orang dalam dunia ni sedang menjadi hipokrit. Jadi sekarang, saya rasa saya tak percaya sesiapa kecuali abang abang saya. :-')

Hati? Kenapa dengan hati? Huh. Entah. Ia satu kurnia yang patut kita jaga. Jika terhiris, Ya Allah. Peritnya, pedihnya, hanya yang pernah mengalami saja tahu. Saya berkali kali dah terkoyak hati saya. Dah pecah. Tapi saya berjaya menyatukan semula. Mencantumkan semula. Alhamdulillah Ya Allah. Saya berjaya! :-)

Saya rasa sekarang saya patut focus. Mengalah dengan semua. Jangan fikir. Alah diorang tu semua fikir kepentingan diri sendiri je kan. So? Haaaaa tulah saya dah kata. Semua hipokrit. *sedih* Saya tak kisah. Saya boleh jaga diri. Awak tak payahlah risaukan saya. Saya rasa saya tak boleh nak percayakan awak lagi. Eh, apa tetiba ni kan? Hahahaha. Okaylah bye. :-)

Good night. Sweet dreams. Sleep tight. Setiap malam kita digalakkan berdoa untuk memohon buat diri kita. Jadi saya mohon agar Tuhan tabahkan hati saya, kuatkan saya untuk terima segalanya. Aminn. :-')

Assalamualaikum Earthlinks. Good night. Xoxo. :-*