//FairyLife
The Intro
Diary About Linkies Others


Hi, Assalamualaikum. Call me Eyka, sweet 17. SPM victim this year >< Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay? {online user code here}


My Tagboard
//leave your paw here :3


Warning !

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.


Credits!
Template: Syuhada Rostam :3
Made Specially to: Tzulaikha Zakaria (aka My Beloved Big Sister)


Contest Blog Paling Kemas
Friday, December 16, 2011 • Permalink • Add comment {2}



Hii Hoii :D Kali nii aku digemparkan dengan Contest inii oleh Fatihah kawan aku. Pheww~ baru je lepas jawab game tagged telah dikejutkan dengan contest ini. Waaa~ lemah batin aku. Hahahah :D Nonsense!

*Click banner if u want to join it :)

http://faratasyadiary.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-kemas.html 


Actually, aku sendiri taktahu Blog Paling Kemas ni camane. Tengok kekemasan blog kee? Ataupun kekemasan tuan punya blog? Hahahah :d Takde kena mengena ekk?:P

Tapi berdasarkan akulah kann, aku sendiri tengok blog aku kemas lah jugak sebab takde sarang labah-labah. :P Sebab kosong jee. So, insyaAllah dapat lahh kann :D Hewhewhew:3 Tak dapat pun takpelahh. Sedih akuu! :( Hihiii~ Saja suka-suka. :D

Okaylahh, dua orang tag ehh? I tagged :

Okay done tagged!! :D Hope kawan-kawan yang aku tagged nii join and enjoy itt. So kalau korang dapat punn takpee. Its okay. Redha jee. Hahahah! Gedik!

Okay byee! LoveYouu! MuahMuahMuahh! xoxo